    From: "Monika" <m...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Premia gwarancyjna a kupno lokalu
    Date: Tue, 7 Sep 2004 15:05:02 +0200

    > Coś ten notariusz dziwny.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    dziwny (lagodnie mowiac) ale o tym ze dziwny dowiedzieli sie po spisaniu
    aktu...
    ale, nie o tym chcialam
    Wlasnie wrocilam od innego notariusza ktory zaproponowal aby przywrocic
    wspolnosc majatkowa z rozszerzeniem o zakup tego lokalu, czyli nastepny akt
    mowilby o tym ze mieszkanie jest ich wspolnym majatkiem a nie w udzialach po
    50%, pojechalam do naczelnika banku PKO , gdzie ani naczelnik ani Radca
    Prawny nie chcial mi udzielic wiazacej , czy moze ktos sie orientuje czy
    mogliby odmowic wyplaty premii w tym przypadku?