    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 20 Aug 2013 21:07:32 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Precyzyjne określenie daty wypowiedzenia umowy

    On Tue, 20 Aug 2013, m...@g...com wrote:

    > Czy jednak "wypowiadam z dniem 1 września/ wypowiadam
    > z chwilą wejścia w życie niezaakceptowanych przez mnie zmian".
    > Ale w sumie czy to nie za późno?

    Zdaje się sprawa już była w tym roku - "wypowiadam ZE SKUTKIEM
    na dzień ..." (i tu można zapodać datę lub tekst w stylu "zmiany
    warunków umowy").
    Oczywiście jest to niezależne od zapodanej tu (IMVHO w takim
    przypadku lepszej, bo dowodzącej wypowiedzenia umowy przez
    drugą stronę) metody "nieprzyjęcia" zmiany warunków.

    > Najlepiej wypowiedzieć o godzinie 0.00,

    Wcale nie.

    > ale do której doby ona przynależy:)

    24:00 jeszcze do starej, ale 0:00 już do nowej ;)

    pzdr, Gotfryd