  • 11. Data: 2005-08-29 19:12:47
    Temat: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    >
    > Mam taki problem. Zakupilem 2 dni temu odtwazacz mp3 w Media Markt,
    > okazalo sie tego sie, ze produkt ma wade w dzialaniu. Dzis
    > zanieslismy sprzet do dzialu konsumenta sklepu MM. Pani nie chciala
    > slyszec o zwrocie pieniedzy i wymienila nam sprzet na nowy. Nowy
    > odtwazacz zachowywal sie identycznie, posiadal ta sama wade.
    > Wrocilismy tego samego dnia do sklepu a tym razem pan w stoisku
    > powiedzial nam, ze nie odda nam pieniedzy dopuki nie wezmie go w
    > serwis i nie wykryje wady. Powiedzialem mu, ze moze to zrobic na
    > miejscu to skwitowal mnie, ze teraz przy tej kolejce nie ma czasu.

    To nie jest pierwszy przypadek z tym MM. U nas "gość" kupił sobie telewizor
    za 6.000zł i szybko mu zapakowali twierdząc ,że jest dobry i sprawnu i cacy
    no a jak przwiózł do domu to okazało się ,że ma "ryśnięty" ekran ."Gośc" do
    sklepu a tam powiedzili mu tak: "szanowny pan mół dokładnie obejrzeć w
    sklepie nikt pana nie gonił" to nie jst zmyślona historia była oipisana w
    NTO./Nowa Trybuna Opolska/.Był ponadto jeszcze podobny przypadek.
    Faktycznie to sklep nie "dla idiotów".Teraz będę muszę dokonać poważnaego
    zakupu ale napewno nie kupię w MM
    Akohoro

  • 12. Data: 2005-08-29 20:59:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ps. nie kupujcie w MM.

    sam sobie jesteś winny. Gdybyś pogoglował poczytałbyś, że wszyscy narzekają
    na MM. Ale niektórzy starają się być lepsi i potem mają problemy z serwisem.

  • 13. Data: 2005-08-29 21:14:26
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > sam sobie jesteś winny. Gdybyś pogoglował poczytałbyś, że wszyscy
    > narzekają na MM. Ale niektórzy starają się być lepsi i potem mają problemy
    > z serwisem.

    Bardzo smieszne. Nie czulem sie lepszy poprostu bylem przy okazji w sklepie
    i nadazyla sie okazja kupna. A to, ze ktos sprzedaje stos bubli i nie ma na
    to rady to powinni wsadzac za kraty.
    Zapewne wolisz kupowac u dilera zza rogu, ja poprostu wyrazilem chec kupna
    czegos w sklepie.

  • 14. Data: 2005-08-29 22:07:10
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    macso napisał(a):
    > 1. ustawa o odpwiedzialności z tytułu niezgodności towaru z umową nie
    > określa ile ma trwać wymiana.

    określa - ma nastąpić w odpowiednim czasie

    KG

  • 15. Data: 2005-08-30 01:54:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty wrote:

    > sam sobie jesteś winny. Gdybyś pogoglował poczytałbyś, że wszyscy
    > narzekają na MM. Ale niektórzy starają się być lepsi i potem mają
    > problemy z serwisem.

    Nie wszyscy. Ja akurat z MM problemów nie miałem - nie licząc
    upierdliwych cieciów przy wejściu, którym się nie podobają plecaki (zaś
    równie duże damskie torby kompletnie olewają).

    Np. kiedyś nabyłem joystick z 'force-feedback' które cienko działało i z
    paroma 'martwymi' mikroprzełącznikami.

    Bez gadania od ręki wymienili.

    Kiedyś omyłkowo kupiłem zły kabelek audio - też wymienili.

    Kabelek, który jak się okazało nie pasował mi do telefonu też przyjęli
    (choć to akurat uzgodniłem wcześniej, bo sprzedawcy sami nie byli pewni,
    czy z moim zadziała).

    Tak więc różnie bywa.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-08-30 01:58:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:
    > Wada polega na tym, ze odtwazacz mp3 po zaladowaniu ponad 20stu utworow
    > zaczyna szalec i nie odtwaza niektorych utworow przeskakujac do nastepnego.

    'Szaleć'? Jeśli to 'szaleńswo' to tylko to pomijanie niektórych utworów,
    to dany plik może być uszkodzony albo niewłaściwy.

    Np. niektóre prostsze (czytaj: tańsze) odwarzacze mogą nie trawić MP3 ze
    zmienną gęstością strumienia danych (VBR). Albo z nietypową gęstością
    strumienia danych czy częstotliwością próbkowania.

    Jeśli ciągle te same pliki są pomijane, a wszystkie inne odtwarzane są
    OK, to podałbym Ci adres FTP, żebyś mi po dwa, trzy pliki z obu tych
    kategorii podesłał, to bym je porównał i może coś się wydedukuje.

    W końcu co za problem przekodować pliki?

  • 17. Data: 2005-08-30 05:15:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Bardzo smieszne. Nie czulem sie lepszy poprostu bylem przy okazji w sklepie
    > i nadazyla sie okazja kupna. A to, ze ktos sprzedaje stos bubli i nie ma na
    > to rady to powinni wsadzac za kraty.

    W tym przypadku jednak nie wiadomo czy sprzedano bubla czy tez klient mial zbyt
    wysokie oczekiwania wobec zakupionego "okazyjnie" sprzetu.

    j.

  • 18. Data: 2005-08-30 05:46:16
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Pliki sa dobre, a wiem to napewno gdyz wszystkie byly tak samo kodowane a po
    drugie, to czy dany utwor sie odtwaza czy nie to juz zwykly totolotek. Te
    utwory bez problemu sie odtwazaja jezeli wrzuconych jest ich do 20sztuk.
    Powyzej 20stu odtwazacz raz je gra a raz je pomoja. To raczej nie objaw
    uszkodzonego pliku prawda? ...

  • 19. Data: 2005-08-30 05:47:29
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Jezeli sprzet kosztowal 200zl zamiast 250 to chyba dalej jest kawal grosza.
    Jezeli sprzet by byl po 20 zl to moglbym sie nie czepiac. Zreszta sprzet
    POWINIEN BYC SPRAWNY.

  • 20. Data: 2005-08-30 05:53:01
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Swoja droga widze, ze na tej grupie niczego sie nie dowiem, oprocz tego, ze
    MM jest bez winy i mial prawo sprzedac bubla bo w koncu kosztowalo to tylko
    200zl. Ludzie pomyslcie zanim cos napiszecie bo takie madrosci to polecam
    schowac do kieszeni. Jezeli sprzet jest fabrycznie uszkodzony i nie dziala
    jak nalezy powinienem miec prawo do zwrotu. Jezeli nie to moze ja sam
    otworze sklep z urzadzeniami ktore nie dzialaja. Biznes jak znalazl i az
    tylu ludzi bedzie po mojej stronie. .........

    Tomek