  • 1. Data: 2005-08-29 15:29:18
    Temat: PILNE! jutro sprawa Poszukuje adw/radcy i/lub rady Wawa
    Od: "Sewer" <s...@C...gazeta.pl>

    Kwestia jest taka. Ktoś mnie oskarżył o pomówienie. W rewanżu ja kogoś (w
    tym pełnomocników). Sprawa, która wytoczyłem została umorzona przed rozprawą
    (i przed postępowaniem pojednawczym).

    Teraz jest posiedzenie w sprawie zażalenia.

    Poza kwestiami merytorycznymi jest rzecz formalna. Mianowicie nie otrzymałem
    wniosku przeciwnej strony odnośnie umorzenia postępowania.
    Na posiedzenie sądu ten wniosek został uznany. Czy fakt, iż strona nie
    dostarczyła poszkodowanemu wniosku jest wystarczającym uchybieniem
    formalnym? Sąd pomimo otrzymania informacji o nie doręczeniu wniosku
    poszkodowanemu (w ogóle taki wniosek nie był wysłany) rozpatrywał go na tym
    posiedzeniu i uznał.
    Czy to w porządku?

    PZDR Sewer

  • 2. Data: 2005-08-29 18:04:27
    Od: verbus <v...@i...pl>

    Sewer napisał(a):

> [...]
    > formalnym? Sąd pomimo otrzymania informacji o nie doręczeniu wniosku
    > poszkodowanemu (w ogóle taki wniosek nie był wysłany) rozpatrywał go na tym

    A czy umorzenie było na wniosek, czy z urzędu ?
    W procesie karnym nie każde pismo procesowe doręcza sie stronie przeciwnej.

    Pzdr.

  • 3. Data: 2005-08-29 18:57:08
    Od: "Sewer" <s...@C...gazeta.pl>

    "verbus" <v...@i...pl> wrote in message

    > A czy umorzenie było na wniosek, czy z urzędu ?
    > W procesie karnym nie każde pismo procesowe doręcza sie stronie
    przeciwnej.

    > Pzdr.

    Było na wniosek strony. Wniosek, którego nie otrzymałem.

    PZDR Sewer

  • 4. Data: 2005-08-29 20:38:59
    Od: verbus <v...@i...pl>

    Sewer napisał(a):

    > Było na wniosek strony. Wniosek, którego nie otrzymałem.

    Jeśli nie było posiedzenia pojednawczego, to skąd oskarżony wiedział o
    toczącym się postępowaniu ?

    Pzdr.

  • 5. Data: 2005-08-29 20:47:12
    Od: "Sewer" <s...@g...pl>

    > Jeśli nie było posiedzenia pojednawczego, to skąd oskarżony wiedział o
    > toczącym się postępowaniu ?
    >
    > Pzdr.

    było zawiadomienie o sprawie (data i godzina). [dla poszkodowanego bez
    informacji że dotyczy wniosku o umorzenie postępowania złożonego przez
    oskarżonych]

    A wcześniej wiedział zapewne z aktu oskarżenia, który otrzymał.

    PZDR Sewer

  • 6. Data: 2005-08-30 08:56:16
    Od: verbus <v...@i...pl>

    Sewer napisał(a):

> [...]
    > oskarżonych]
    >
    > A wcześniej wiedział zapewne z aktu oskarżenia, który otrzymał.

    Z tego co wiem, to akt oskarżenia doręcza się dopiero po posiedzeniu
    pojednawczym. Ale nie znam się na prawie karnym, więc może ktoś bardziej
    kompetentny się wypowie.

    Pzdr.