eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje? › Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "akohoro" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Date: Mon, 29 Aug 2005 21:12:47 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 24
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227
    Message-ID: <devmb7$raa$1@news.onet.pl>
    References: <devehb$4u5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.197.74.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1125342375 27978 217.197.74.227 (29 Aug 2005 19:06:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Aug 2005 19:06:15 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:323333
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek wrote:
    > Witam
    >
    > Mam taki problem. Zakupilem 2 dni temu odtwazacz mp3 w Media Markt,
    > okazalo sie tego sie, ze produkt ma wade w dzialaniu. Dzis
    > zanieslismy sprzet do dzialu konsumenta sklepu MM. Pani nie chciala
    > slyszec o zwrocie pieniedzy i wymienila nam sprzet na nowy. Nowy
    > odtwazacz zachowywal sie identycznie, posiadal ta sama wade.
    > Wrocilismy tego samego dnia do sklepu a tym razem pan w stoisku
    > powiedzial nam, ze nie odda nam pieniedzy dopuki nie wezmie go w
    > serwis i nie wykryje wady. Powiedzialem mu, ze moze to zrobic na
    > miejscu to skwitowal mnie, ze teraz przy tej kolejce nie ma czasu.

    To nie jest pierwszy przypadek z tym MM. U nas "gość" kupił sobie telewizor
    za 6.000zł i szybko mu zapakowali twierdząc ,że jest dobry i sprawnu i cacy
    no a jak przwiózł do domu to okazało się ,że ma "ryśnięty" ekran ."Gośc" do
    sklepu a tam powiedzili mu tak: "szanowny pan mół dokładnie obejrzeć w
    sklepie nikt pana nie gonił" to nie jst zmyślona historia była oipisana w
    NTO./Nowa Trybuna Opolska/.Był ponadto jeszcze podobny przypadek.
    Faktycznie to sklep nie "dla idiotów".Teraz będę muszę dokonać poważnaego
    zakupu ale napewno nie kupię w MM
    Akohoro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1