  • 21. Data: 2005-08-30 06:37:25
    Temat: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam"

    > określa - ma nastąpić w odpowiednim czasie

    no tak
    precyzja najwyższego lotu

    macso

  • 22. Data: 2005-08-30 07:06:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Jezeli sprzet jest fabrycznie uszkodzony i nie dziala
    > jak nalezy powinienem miec prawo do zwrotu. Jezeli nie to moze ja sam
    > otworze sklep z urzadzeniami ktore nie dzialaja.

    Masz rację. Jednak istnieje możliwość, że pliki, które próbowałeś
    odtwarzać były nie takie jakie powinny być wedle specyfikacji tego
    użądzenia. Zostałeś poproszony o udostępnienie takiego przykładowego
    pliku - jak widzę olałeś tą prośbę i skupiłeś się na marudzeniu.

    j.

  • 23. Data: 2005-08-30 12:21:31
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Sprawa sie wyjasnila. A jednak racja byla po mojej stronie. Sprzet ktory
    kupilem, a wlasciwie wszystkie posiadaja wade fabryczna taka ktora opisalem.
    Pieniazki odzyskalem, jednak jak sie dowiedzialem od pani z okienka sprzet
    nie zostanie on usuniety ze sprzedazy. Brawo MM!

    Tomek

  • 24. Data: 2005-08-30 12:24:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > Pieniazki odzyskalem, jednak jak sie dowiedzialem od pani z okienka sprzet
    > nie zostanie on usuniety ze sprzedazy. Brawo MM!

    To niech teraz wszyscy lecą do MM, kupią sobie MP3, poużywają kilka
    miesięcy a potem - zwrot pieniędzy. Podaj model ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 25. Data: 2005-08-30 12:32:19
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Pro2 256mb z radiem. Bialo niebieskie opakowanie cena 199. Polecam;)

  • 26. Data: 2005-08-30 14:10:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:
    > Swoja droga widze, ze na tej grupie niczego sie nie dowiem, oprocz tego, ze
    > MM jest bez winy i mial prawo sprzedac bubla bo w koncu kosztowalo to tylko
    > 200zl. Ludzie pomyslcie zanim cos napiszecie bo takie madrosci to polecam

    Sam pomyśl, zamiast robić histerię i tupać nogami.

    > schowac do kieszeni. Jezeli sprzet jest fabrycznie uszkodzony i nie dziala
    > jak nalezy powinienem miec prawo do zwrotu. Jezeli nie to moze ja sam

    W tej chwili to ty tak twierdzisz. A kiedy ktoś (np. ja) próbuje dociec,
    jak jest na prawdę i ewentualnie wtedy właściwie pokierować, to
    zaczynasz marudzić jak przysłowiowa baba w ciąży.

    > otworze sklep z urzadzeniami ktore nie dzialaja. Biznes jak znalazl i az
    > tylu ludzi bedzie po mojej stronie. .........

    Najlepiej idź się utop i będzie po problemie.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 27. Data: 2005-08-30 16:04:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    macso napisał(a):
    > no tak
    > precyzja najwyższego lotu

    to jak chcesz określić to precyzyjnie, pamiętając że musi pasować do
    każdego towaru?

    KG