  • 1. Data: 2004-12-13 09:30:19
    Temat: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam!
    Czy to prawda, że jeśli operator świadczący usługi telekomunikacyjne
    (konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
    awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w
    wysokości 1/15 miesięcznej opłaty?
    Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.

    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2004-12-13 11:40:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
    > awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w

    nie wiem jak z internetem ale jesli to podpada pod takie samo prawo jak
    telefon to i prawda i nieprawda ;)

    bo po pierwsze zalezy to od dlugosci przerwy o ile mnie pamiec nie myli to
    powyzej 1,5 doby przerwy placisz 1/30 abonamentu mniej, za kazdy dzien braku
    uslugi, a powyzej 3 dni przerwy, 1/30 abonamentu mniej i dodatkowo zwracaja
    ci 1/15 za kazdy dzien, chyba,
    ale to musial bys poszukac w necie albo ktos sie tu wypowiedziec kto jest w
    tym na bierzaco

  • 3. Data: 2004-12-13 12:05:56
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    art. 105

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20041711800&type=3&name=D20041800Lj.pdf

    nn

  • 4. Data: 2004-12-13 12:13:48
    Od: "friendly" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > (konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
    > awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w

    Jeśli jest to zapisane w umowie lub zawarte w regulaminie to tak. Ja mam taki
    zapis w umowie z moim ISP.