  • 1. Data: 2004-12-13 08:08:01
    Temat: mieszkanie kwaterunkowe
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Proszę o pomoc. Niestety urzędnicy, którzy powinni być obeznani z tematem
    nie potrafili udzielić mi informacji.
    Czy po wykupie mieszkania kwaterunkowego, przez głownego najemcę za 10%
    wartości (oferta gminy), moze on to mieszkanie od razu sprzedać bez
    konieczności dopłąty 90%??? Czy kwestia ta jest regulowana przez ustawę, czy
    jest to określane przez gminę, spółdzielnie czy jeszcze jakiś inny organ???

    Marek

  • 2. Data: 2004-12-13 12:45:10
    Temat: Re: mieszkanie kwaterunkowe
    Od: "maiku" <m...@g...pl>

    Marek <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest to określane przez gminę, spółdzielnie czy jeszcze jakiś inny organ???

    Kilka wątków temu już otrzymłeś odpowiedzi, np. Xena wskazała na ustawę o
    gospodarce nieruchomosciami.