  • 1. Data: 2009-03-19 06:50:49
    Temat: Prawo pracy - zakres obowiązków
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzień dobry

    Mam pytanie czy zgodny z prawem i prawidłowy jest zapis w zakresie obowiązków
    "wszystkie polecenia wydawane przez kierownika". Ja na mój gust taki zapis
    kłoci się całkowicie z sensem zakresu obowiązków. Po to jest zakres, aby
    pracownik wiedział co do niego należy, a co nie, a taki zapis oznacza, że
    kierownik może kazać mu wykonywać dowolną pracę, nawet całkowicie niezwiązaną
    ze stanowiskiem. Co na ten temat mówią przepisy.

    Z góry dziękuję za pomoc