  • 11. Data: 2003-08-08 13:26:01
    Temat: Re: Prawo pracy - dodatek urlopowy
    Od: "Ja" <i...@m...szczecin.pl>

    > 1b. Pracodawca zatrudniaj?cy co najmniej dwudziestu pracowników,
    > jednakże mniej niż dwudziestu pracowników w przeliczeniu na pełne
    > etaty, który nie tworzy Funduszu, wypłaca ?wiadczenie urlopowe, o
    > którym mowa w ust. 4-6.
    >
    > Jeżeli mówisz TAK, to jestem ciekaw, na podstawie jakich przepisów (ja
    > podałem stan prawny na 1 stycznia 2003 roku)

    Masz rację, zrozumiałem tą różnicę w obecnych przepisach. Upraszczając firmy
    zatrudniające mniej niż 20 pracowników nie muszą wypłacać świadczenia
    urlopowego ani tworzyć zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. A link z
    pierwszego postu http://www.gdansk.oip.pl/32.html opiera się na nieaktualnej
    podstawie.
    Pozdrowienia Andrzej