  • 1. Data: 2002-11-06 13:58:08
    Temat: L4 na probnym, co moze pracodawca?
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    Witam
    Czy pracodawca moze rozwiazac umowe na okres probny (3 miesiace) z
    pracownikiem ktory jest na L4 od samego poczatku trwania tej umowy? Dodam,
    ze przez wczesniejszy miesiac pracownik byl zatrudniony w tej samej firmie
    na umowe zlecenie, wiec ZUS ma zaplacony.
    Jesli nie mozna tej umowy rozwiazac to co mozna zrobic? Jak dokonac
    kontroli, do kogo sie zwrocic?

    pozdro
    Tobi

  • 2. Data: 2002-11-06 14:03:16
    Temat: Re: L4 na probnym, co moze pracodawca?
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > na umowe zlecenie, wiec ZUS ma zaplacony.
    > Jesli nie mozna tej umowy rozwiazac to co mozna zrobic? Jak dokonac

    poprostu nie przedłużać umowy i po sprawie, albo jak wróci z L4 to dać
    wypowiedzenie z zachowaniem wszystkich prawideł

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2002-11-06 14:13:54
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    > poprostu nie przedłużać umowy i po sprawie, albo jak wróci z L4 to dać
    > wypowiedzenie z zachowaniem wszystkich prawideł

    dzieki, tyle wiem, szkoda tylko ze tak dlugo czekac trzeba

    Tobi

  • 4. Data: 2002-11-06 15:04:25
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "Tobi" <l...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > na umowe zlecenie, wiec ZUS ma zaplacony.
    > Jesli nie mozna tej umowy rozwiazac to co mozna zrobic? Jak dokonac

    Jeśli masz pewność że zwolnienie jest "lewe" tzn pracownik jest zdrowy a
    lekarz " chory"
    możesz zgłosić do ZUS że masz takie podejrzenia

    wzywają wtedy pracownika i sprawdzają czy rzeczywiście jest chory .

    Papa Joe