  • 1. Data: 2002-11-06 13:23:39
    Temat: Wszyscy bezradni a ja bez kasy
    Od: a...@o...pl

    Najkrucej jak potrafję.Osoba X wyprowadziłe mi z firmy 80 tyś przyznała się do
    tego to był rok 99 w 01 była sprawa karna i zapadł wyrok skazujący.Nawet nie
    przychodził na sprawy,że X był nie karany dostał wyrok w zawieszeniu dwa lata
    na pięć,ma naprawić szkodę,ma kuratora który nie ma pojęcia gdzie X się
    znajduje Wogule nikt nie wie gdzie on jest. W obecnej chwili nie stać mnie już
    na prawników i nie wiem co robić.Może chociaż jest możliwość wysłać go za
    kratki.
    Dzięki za ew.podpowiedź. Artur

  • 2. Data: 2002-11-06 21:25:56
    Temat: Odp: Wszyscy bezradni a ja bez kasy
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Jeżeli ma wyrok w zawiasach to ma także pewne obostrzenia tak pojętej
    "wolności". Podejrzewam ze jedna z nich jest obowiązek meldowania sie u
    kuratora. Jezeli tak, proponuje to sprawdzic i pogadac z prokuratorem.
    Naruszenie warunków zawieszenia wyroku moze spowodowac jego faktyczne
    wykonanie - odsiadke. TAkie jest moje zdanie.
    Życze powodzenia i gościa wsadzenia :))
    pozdrawiam

    Użytkownik <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...