  • 11. Data: 2002-01-11 16:42:41
    Temat: Re: Prawo o ruchu drogowym
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Maniek nie wymadrzaj sie:)))))))

    Użytkownik "Maniek" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3c3f1354@news.vogel.pl...
    > sześć jeśli ni było tam przejścia dla pieszych i pieszego na nich , bo
    wtedy
    > (obecnie 10) było 9
    > Użytkownik "Irek" <i...@k...pl> napisał w wiadomości

    > sie
    > tak

    Moj

  • 12. Data: 2002-01-11 20:49:21
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    > To dlaczego Irku przyjales mandat?

    Ten pierwszy ze skrzyzowaniem to myslalem ze gosciu ma racje. A ten drugi,
    bo bylem na 3 dni przed obrona i jakos nie myslalem wcale. Myslalem ze po
    obronie cos sie dowiem i najwyzej zloze odwolanie, ale tak potem mijaly dni
    ze zapomnialem.

    Co do tego pierwszego mandatu (wyprzedzanie na skrzyzowaniu) to tak sie
    zastanawiam skad ja moglem wiedziec rozpoczynajac wyprzedzanie ze za pol
    kilometra beda dwie ciagle linie a nastepnie skrzyzowanie!!!! Czy czasem
    przepisy nie mowia nic na to ze mozna zakonczyc manewr wyprzedzania na
    skrzyzowaniu? Bo chyba niemadrze byloby wtedy hamowac i przepuszczac
    ciezarowke. Albo zrownac sie i przeczekac skrzyzowanie. Policjanci jak nie
    potrzeba to strasznie sie wymadrzaja, a tam gdzie ich potrzeba (pilnowanie
    zeby w kraju bylo bezpieczniej np. na Zakopiance ciagle widze
    wyprzedzajacych na serpentynach, ale i nie tylko na drogach. Haslo Obywatelu
    chron sie sam jest jak najbardziej sluszne) to ich nie ma.

    Co do sprawy Ile wody w Wisle musi przeplynac zeby mandaty przepadly
    (stracily waznosc)?
    Pozdrawiam
    Irek

  • 13. Data: 2002-01-12 07:40:16
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > chron sie sam jest jak najbardziej sluszne) to ich nie ma.
    >
    > Co do sprawy Ile wody w Wisle musi przeplynac zeby mandaty przepadly

    Wydaje mi sie ze nigdy.Pieniadze z mandatow trafiaja do Urzedu Wojewodzkiego
    wiec jestes ich dluznikiem.Predzej czy pozniej pieniazki te od ciebie
    sciagna.Slyszalem nawet ze urzedy skarbowe sie w to wlaczyly.

    Leszek

  • 14. Data: 2002-01-12 12:07:03
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Irek" <i...@k...pl> napisał:

    >I tak sie jezdzi w Krakowie
    W Krakowie WINNO sie jezdzic tak samo jak w Warszwie, Gdansku czy
    Olsztynie ;-)

    >i nie zauwazylem zeby ktos inaczej przejezdzal przez pasy.
    Ja stosuje takie zasady:
    1. To, ze inni kradna nie oznacza, ze krasc powinienem ja
    2. Jesli tamtemu zlodziejowi się udało, nie oznacza, ze uda sie i mnie

    > nie przeszkodzil mu w zaden sposob,
    Powtarzam raz jeszcze : w PoRD wspomina o 'ustapieniu pirewszenstwa',
    a nie "o nie przeszkadzaniu".
    Jestem przekonany, ze NIE obronilbys przed sadem swoich zapewnien nt.
    'przeszkadzania', jesli na pytanie: "czy pieszy znajdowal sie na
    przejsciu' odpowiedzialbys: 'tak'.

    I na koniec prosba: nie cytuj calych postow (wysylasz 60 linijek, po
    to by dopisac jedno krotkie pytanie), tnij smielej :-)

    Artur Golański

  • 15. Data: 2002-01-13 09:30:55
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Irek" <i...@k...pl> napisał:

    >Czy czasem przepisy nie mowia nic na to ze mozna zakonczyc
    > manewr wyprzedzania na skrzyzowaniu?
    "Mówia", ale iż jest to ZABRONIONE (art. 24), za wyjatkiem skrzyzowan
    o ruchu okreznym !

    >Albo zrownac sie i przeczekac skrzyzowanie.
    Coz to za teorie ? Chwaliles sie, ze masz kat. A i zgaduje B ?
    A jesli skrzyzowanie bedzie z jezdnia z lewej strony ?
    A jesli z niej wyjedzie inny pojazd ?
    Nigdy nie zdarzylo ci sie iz wyprzedzales na prostej drodze i nagle
    ktos probowal wyjechac z parkingu, z zabudowania itd (wlaczajacy sie
    do ruchu), ktory sprawdzil czy ma droge wolna z lewej ?

    >Ile wody w Wisle musi przeplynac zeby mandaty przepadly (stracily waznosc)?
    A ile metrów szesciennych wody (w Wisle) przeplywa w ciagu 3 lat ;-D
    P.S odpowiedz na to pytanie podalem 10 stycznia.

    Artur Golański