  • 1. Data: 2002-01-09 21:24:24
    Temat: Wystapienie ze spoldzielni
    Od: m...@i...pl (Marcin)

    Jestem czlonkiem spoldzielni mieszkaniowej.
    Spoldzielnia wybudowala segment, ktory juz jest przewlaszczony.
    Po przewlaszczeniu wszystkich budynkow, spoldzielnia przestala wynajmowac
    pomieszczenie w ktorym urzedowala do tej pory.
    Ja chce teraz wystapic ze spoldzielni i nie mam pojecia jak to zrobic.
    Wyslalem polecony na adres z umowy, ale dostalem zwrot - "adresat wyprowadzil sie".
    Jak mam zrezygnowac z czlonkostwa skoro nie moge sie skontaktowac ze spoldzienia???

    Dzieki za pomoc