  • 1. Data: 2002-01-09 22:11:05
    Temat: Jak założyć Fan Klub?
    Od: "Piotr Kaczmarek \(Piotr^\)" <k...@i...pl>

    Witam!
    Powiedzmy, że chcę założyć w Polsce Fan Klub The Beatles. Co należy zrobić?
    Zarejestrować zwykłą działalność gospodarczą? Czy jeżeli chcę używać nazwy
    "Oficjalny Polski Fan Klub Beatles", to muszę mieć zgodę "od Beatlesów" na
    to? Jak to wygląda w polskim prawie? Jak taka zgoda powinna wyglądać?
    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie szukać odpowiedzi? Może ktoś coś takiego
    robił? Będę wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam całą grupę, na której jestem pierwszy raz :-)

    Piotr Kaczmarek
    p...@c...pl
    tel (0) 501-184-897

  • 2. Data: 2002-01-10 10:28:32
    Temat: Re: Jak założyć Fan Klub?
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    takiego
    > robił? Będę wdzięczny za pomoc.
    > Pozdrawiam całą grupę, na której jestem pierwszy raz :-)

    Tu chyba najlepiej pasuje forma stowarzyszenia, jeśli nie będziecie
    prowadzić żadnej działalności gospodarczej ani zakładać filii czy przyjmować
    darowizn - wystarczy forma stowarzyszenia zwykłego.

    Polecam lekturę ustawy Prawo o stowarzyszeniach
    http://orka.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Marcin.