  • 1. Data: 2002-01-09 21:27:05
    Temat: Kartka od komornika ?
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Witam,

    Moja matka wynajmowała mieszkanie pewnej firmie. Firma wyniosła sie stamtąd
    ok 2 lat temu. Dzis ku wielkiemu zdziwieniu matka znalazla zatknietą za
    drzwiami kartke od komornika, ze prowadzi on egzekucje przeciwko firmie,
    która wtedy wynajmowala to mieszkanie. Na kartce napisano, ze w razie
    niezgloszenia sie dluznika mieszkanie zostanie otwarte przymusowo i zajete.
    Oczywiscie matka nie ma zielonego pojecia co zrobic z tym fantem ani gdzie
    obecnie szukac kogokolwiek z tej firmy.

    Co w takim razie nalezy uczynic ?

    Pozdrawiam :-)

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980

  • 2. Data: 2002-01-09 23:31:40
    Temat: Re: Kartka od komornika ?
    Od: "Szyna" <s...@k...chip.pl>

    Napisać skargę !!! do Prezesa Sądu Rejonowego (tak nigdy nie wyjaśniać
    nic z komornikami to strata czasu). W skardze napisać. że jest to WASZE
    mieszkanie i nie ma w nim majątku dłużnika i aby spadali.
    Prezes i tak będzie wyjaśniał sprawę z komornikiem, a ten się najpierw
    zastanowi zanim rozwali komuś drzwi. A jak będziesz gadał z komornikiem to
    ten może się z Tobą zgodzić badź ni i po drzwiach (oni to robią bezkarnie).

  • 3. Data: 2002-01-10 00:14:57
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Szyna" <s...@k...chip.pl> napisał:

> [...]
    komornikiem to
    > ten może się z Tobą zgodzić badź ni i po drzwiach (oni to robią

    Zastanawiam sie, dlaczego komornik przyszedł do dawnej siedziby firmy ?
    Wypytałem matke, czy przychodziły jakies listy wcześniej na tą firme a
    ona to potwierdziła - co prawda listy listonosz zabierał z powrotem z
    adnotacją "firma sie wyprowadzila", lub po prostu nie były podejmowane
    (awiza).

    Co sie stanie, jeśli to mieszkanie figuruje nadal w rejestrach jako
    siedziba, a wyglada na to, ze właśnie tak jest ??

    Dzieki za odzew, ale pls pisz pod cytatem :-)

    zdrówka :-)

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980

  • 4. Data: 2002-01-10 02:16:13
    Od: "ramzes.net" <r...@r...net.antyspam>

    > bezkarnie).

    Ale jesli po wtargnieciu do mieszkania zdzielisz go kilka razy lomem po
    plecach to mysle, ze mozna to uznac jako najscie, czy nawet napad lub
    wlamanie do prywatnego mieszkania.

    > Co sie stanie, jeśli to mieszkanie figuruje nadal w rejestrach jako
    > siedziba, a wyglada na to, ze właśnie tak jest ??

    Siedziba to nie to samo co wlasnosc ( tak sadze ) wiec niech brzydko mowiac
    spadaja.

    Pozdrawiam
    Marcin

    PS. nie jestem prawnikiem, pisze tylko wlasne opinie.

  • 5. Data: 2002-01-10 03:38:17
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Szyna" <s...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Napisać skargę !!! do Prezesa Sądu Rejonowego

    ... Prezesowi Sądu daj spokój ... :))
    wystarczy zwykła skarga na czynności komornika
    (w pouczeniu - właściwy sąd )
    wzór mogę wysłać na priv.

    ... ale faktem jest, że dyskusje-wyjasnienia bezpośrednio z komornikiem
    to strata czasu.

    ... ale też nikt Ci nie będzie drzwi łomem rozwalał ... komornik napewno
    nie.

  • 6. Data: 2002-01-10 09:20:18
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    > ... Prezesowi Sądu daj spokój ... :))
    > wystarczy zwykła skarga na czynności komornika
    > (w pouczeniu - właściwy sąd )
    > wzór mogę wysłać na priv.

    Napisać skargę na czynności komornika oraz napisać pismo do Prezesa Sądu
    Rejonowego. Z komornkami nie ma co gadać. I tak będą robić po swojemu.
    Dobrze by było napisac pismo wyjasniające do komornika, że tutaj taka firma
    nie istnieje.
    Wszystkie pisma z ZPO oraz ograniczyć czas na odpowiedź do 7 dni.

    > ... ale faktem jest, że dyskusje-wyjasnienia bezpośrednio z komornikiem
    > to strata czasu.

    potwierdzam
    > ... ale też nikt Ci nie będzie drzwi łomem rozwalał ... komornik napewno
    > nie.

    Ale może przyjść z niebieskimi. I wówczas może "wejść z drzwiami"

    Możecie się udać do kancelarii komornika i zażądać wglądu w akta sprawy.
    Wówczas będziecie wiedzieli dokładnie o co mu chodzi (komornikowi)

    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-11 16:52:35
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Komornik sam drzwi nie będzie wywalał - zadzwoni po ślusarza i ten mu otworzy,
    przy obecności policjanta...
    Najpraktyczniej chyba będzie "wymeldować firmę od siebie - jeżeli jest to firma
    zarejestrowana w sądzie rejestrowym to chyba tam należy się udać i zażadać
    wpisania, że żadna firma nie istnieje pod tym adresem, lub przynajmniej złożyć
    w Tym sądzie pismo z wyjaśnieniem i żądaniem wykreślenia w/w adresu -
    oczywiście za potwierdzeniem, i z taką kopią złożyc pismo we właściwym sadzie,
    pod który komornik podlega, z jednoczesnym dla świętego spokoju (aby potem nie
    mół komornik twierdzić, że nie wiedział) w sekretariacie u komornika.
    z...@b...pl
    http://www.bezpartyjni.pl/