    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo o podpisie cyfrowym - pytanie
    Date: Thu, 2 Sep 2004 06:14:29 +0200
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline700.toya.net.pl

    Witam!

    Mam następujący (teoretyczny) problem, na którego z różnych żródeł mam
    rózne podpowiedzi.
    Jest certyfikat kwalifikowany. Nie mozna odmówić ważności podpisu
    sprządzonego za pomocąkluczy certyfikowanych takim certyfikatem.
    Ale czy mozna (to znaczy czy właściciel mógłby) ograniczyć zakres
    zastosowania takiego certyfikatu (na przykład) tylko do korespondencji
    organami administracji państwowej i samorządowej?

    Chodzi o to, by mieć wszelkie cechy odpowiedzialności , niezaprzeczalności
    itd. wynikającej z faktu , że certyfikat jest kwalifikowany, ale żeby nie
    mozna było zrobić pewnych rzeczy, na przykład zaciągnąć kredyt w banku.
    Oczywiście zakładam przy tym, że instytucja podpisu cyfrowego zaczyna
    funkcjonować.

    --
    Vizvary Istvan
    p.p.u. VAS