  • Data: 2004-09-02 13:54:50
    Temat: Re: Prawo o podpisie cyfrowym - pytanie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vizvary II Istvan wrote:
    > Ja właśnie NIE CHCE, by mój certyfikat kwalifikowany mógł być
    > wykorzystany wszędzie i pytam się czy mogę mieć wpływ na to, gdzie
    > mój certyfikat ma być akceptowany.
    >
    > Vizvary Istvan

    jak ogladasz certyfikat, szczegóły to jest taki klawisz "edytuj właściwości"
    i tam jest wyliczona cała fura różnych celów tego certyfikatu
    Można je edytować - z pełnego zakresu coś można wyłączyć.

    Najciekawsze jest, że na dole jest klawisz "dodaj cel" ale po jego kliknięciu
    pojawia się "wpisz identyfikator obiektu (OID) dla celu certyfikatu, który
    chcesz dodać" - i tu chyba trzeba poszperać w normach jakie te cele mogą być,
    być może umowy bankowe są osobnym celem? Może któós z Unizeto (certum) będzie
    wiedział?

    Ja bym się tak bardzo nie martwił, dlatego że te lepsze certyfikaty wiążą się z
    jakąś odpowiedzialnością finansową CA
    *** blad ***