  • Data: 2004-09-03 10:55:28
    Temat: Re: Prawo o podpisie cyfrowym - pytanie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vizvary II Istvan wrote:
    > mam certyfikatukwalifikowanego) jest to, że na przykład chciałem
    > tylko wysłać PITy, mam w wiązku z tym certyfikat kwalifikowany, a tu
    > mój administrator sieci nagle zaciagnie kredyt w moim imieniu bez
    > mojej wiedzy.

    do złożenia podpisu musisz podać hasło do klucza prywatnego
    i twój administratr nie ma prawa go znać.
    Takie certyfikaty wspólne, firmowe (dla kilku osób) z pewnością
    nie będą podstawą do uwierzenia że ten ktoś to Vizvary Istvan i jak bank da
    kredyt to jego zmartwienie :-)

    Przypomniał mi się artykuł srzed paru dni optymisty prawnika, który twierdzi że
    jak ktoś wyjmie z twojego banku forse na ukradzione czeki to jest to zmartwienie
    banku, bo to nie ty wyjmowałeś. Bank ma twoje pieniądze tobie wypłacić a oszysta
    niech sam ściaga
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040828/p
    rawo/prawo_a_14.html
    *** blad ***