  • 1. Data: 2006-03-23 19:07:26
    Temat: Prawo lokatorskie
    Od: "Rychu" <r...@g...pl>

    Witam!

    Nie znam sie na podstawach prawnych, wiec zwracam sie tutaj do kogos po
    rade. Otóż, sprzedalismy niedawno nasza prywatną kamienice. Problem w tym,
    ze jeszcze w latach 70-tych, zostalo tam zameldowanych 5 obcych osób. Teraz
    po zalatwieniu calej transakcji trzeba im znalesc nowe lokum. Ludzie Ci nie
    zgadzaja sie na proponowane przez nas mieszkania (koniecznie chca mieszkac w
    tej samej dzielnicy co obecnie). Moje pytanie, czy maja do tego prawo? Kto
    tutaj ma glos decydujacy? Zaznaczam ze nie chodzi nam o wyrzucanie ludzi na
    bruk, ale o to zeby nie kwestionowali kazdej naszej propozycji. Jak sie ma
    do tego prawo lokatorskie? Bylbym bardzo wdzieczny za jakas rade.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-03-24 18:45:22
    Temat: Re: Prawo lokatorskie
    Od: "mądrala" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Nie znam sie na podstawach prawnych, wiec zwracam sie tutaj do kogos po
    > rade. Otóż, sprzedalismy niedawno nasza prywatną kamienice. Problem w tym,

    Jak sprzedałeś to nie twój juz problem
    ale problem nowego własciciela
    i to on powinien poczytać sobie ustawy
    o ochronie lokaltorów i takie tam inne bzdety,
    poszukaj w googlach,
    dzisiaj jeszcze działają

    mądrala

  • 3. Data: 2006-03-24 20:40:30
    Od: "Rychu" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mądrala" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl> napisał w wiadomości
    03.jasien.net...
    > Jak sprzedałeś to nie twój juz problem
    > ale problem nowego własciciela
    > i to on powinien poczytać sobie ustawy
    > o ochronie lokaltorów i takie tam inne bzdety,

    Nie do konca jasno sie wyrazilem. Cala transakcja bedzie w 100% zalatwiona
    jak nie bedzie tam juz nikt zameldowany. Chodzi mi tylko o to czy ta rodzina
    ma jakiekolwiek prawo odmawiac przeniesienia do lokalu zastepczego, ktory im
    proponujemy? Oferujemy im co prawda w innej dzielnicy miasta, ale same lokum
    jest o jeszcze wyzszym standarcie niz obecne.

    > poszukaj w googlach,
    > dzisiaj jeszcze działają

    Szukalem, ale zbyt ogolnikowo przedstawiane sa przypadki.