  • 1. Data: 2006-03-23 18:07:26
    Temat: Urlop
    Od: "Ewa" <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Jestem po raz pierwszy, ale mam nadzieje, ze trafilam dobrze :)
    Moja sytuacja jest nastepujaca: w kwietniu zaczynam prace - pierwsza dla
    scislosci - i w zwiazku z tym zastanawiam sie jak to wyglada z urlopem??
    Moge juz prosic o jakies 2 tyg w lipcu/sierpniu czy musze przepracowac jakis
    czas?? Ile urlopu w ogole mi przysluguje?? Jestem juz po polrocznym stazu w
    tej samej firmie, o ile ma to jakies znaczenie w tej sprawie, a zatrudnienie
    dostalam na pol etatu (niestety ;))
    Dziekuje za pomoc!!
    Ewa

  • 2. Data: 2006-03-24 09:15:27
    Temat: Re: Urlop
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    Za kazdy miesiac przysluguje Ci 1,66 dnia jezeli nie masz 10 lat pracy
    (szkola), czy dostaniesz urlop w lipcu zalezy tylko od pracodawcy.
    Powinien byc plan urlopow sie nanies na niego.

  • 3. Data: 2006-03-24 12:55:32
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    nie wiem jak liczy sie staz .. ale chyba sie nie liczy
    jesli to pierwsza praca to nie masz stazu 10lat
    co miesiac masz 1/12 *20dni urlopu - jesli na etat - jesli na pol to polowe
    tego chyba (zaokraglajac na twoja korzysc)
    czyli od kwietnia do konca lipca bedzie to okolo 4 miesiecy - czyli 3,3
    dnia - czyli moze przy zaokragleniu 4.
    Pracodawca tydzien powienien Ci wiec dac, choc byc moze da wiecej "troche na
    wyrost" jesli bedzie łaskawy.