  • 11. Data: 2006-06-15 20:53:35
    Temat: Re: Prawo jazdy - wymiana
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Mi też kiedyś ukradli. Jeździłem bez prawka, bo pracować trzeba. Liczyłem na
    to, że policjant nic mi nie zrobi w razie wpadki. Za nieposiadanie
    dokumentów przy sobie jest chyba mandat 50 zł, a uprawnień nie utraciłem.
    Poza tym policja może sprawdzić od ręki przez radio, czy masz uprawnienia.

    Problem polega przeciez tylko na tym, że ktoś nie przewidział, że ludzie
    pracują prowadząc pojazdy i nie mogą czekać na wydanie dokumentu. Sytuacja
    życiowa i nikt nie oszukuje.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 12. Data: 2006-06-15 22:48:55
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Lukasz napisał(a):
    > Poza tym policja może sprawdzić od ręki przez radio, czy masz uprawnienia.

    Nie może. Może sprawdzić tylko czy zostało zabrane lub ile masz punktów,
    nie czy w ogóle masz prawo jazdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 13. Data: 2006-06-16 07:23:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Beniamin napisał(a):

    > Nie może. Może sprawdzić tylko czy zostało zabrane lub ile masz punktów,
    > nie czy w ogóle masz prawo jazdy.

    Dziwne, bo kiedyś mnie policja złapała bez dokumentów wogóle (ja
    myślałem że ojciec wziął, ojciec myślał że ja wziąłem). Cośtam przez
    radio pogadali pogrozili palcem i kazali jechać.

    Jestem przekonany że jakbym nie miał prawka wogóle, to by tak łatwo nas
    nie puścili.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-06-17 23:03:45
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie może. Może sprawdzić tylko czy zostało zabrane lub ile masz punktów,
    > nie czy w ogóle masz prawo jazdy.

    Oczywiście, że może sprawdzić.
    Łącznie z numerem blankietu, numerem PJ i posiadanymi kategoriami.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski