  • 1. Data: 2006-06-14 12:42:22
    Temat: Podział majątku i konsekwencje
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Rozwód odbył się ponad 2 lata temu. Po dokonanym podziale, w moim
    mieszkaniu pozostała wersalka należąca do exa, której nie ma zamiaru
    sobie zabrać. Mam odręczny dokument z podpisem exa, że wszystkie
    pozostałe rzeczy po jego wyprowadzce mogę wyrzucić. Dotąd wersalka
    służyła lokatorom, którym wynajmowałam pokój, teraz chciałabym jej się
    pozbyć. Czy jeśli wyślę list polecony na ostatni znany mi adres pobytu
    z określeniem ostatecznej daty, po której sprzęt zostanie usunięty, a
    adresat go nie odbierze (bo tak się działo z poprzednimi przesyłkami),
    to będzie to wiążące w jakiś sposób? Czy też nie muszę nic robić i po
    prostu ją wynieść? Nie chciałabym, żeby ciągał mnie potem po
    komornikach z powodu rozlatującego się mebla :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - na liczniku 64.000:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html