  • 1. Data: 2003-04-01 18:28:21
    Temat: Prawo jazdy na szybie.
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Co to było w dzisiejszych wiadomościach o naklejaniu prawa jazdy na szybie
    samochodu, bo przegapiłem.
    I gdzie to zostało opublikowane, może ktoś wie.

  • 2. Data: 2003-04-01 18:31:25
    Temat: Re: Prawo jazdy na szybie.
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "KK" <p...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Co to było w dzisiejszych wiadomościach o naklejaniu prawa jazdy na szybie
    > samochodu, bo przegapiłem.
    > I gdzie to zostało opublikowane, może ktoś wie.

    to cos sie slobo na prima aprilis wysilili

    --
    pozdr
    Przemek

  • 3. Data: 2003-04-01 18:56:02
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Wcale nie slabe bo jak sie KK zalapal?

  • 4. Data: 2003-04-01 19:54:17
    Od: "Marcin Duszynski" <n...@n...mam>

    KK wrote:

    > Co to było w dzisiejszych wiadomościach o naklejaniu prawa jazdy na szybie
    > samochodu, bo przegapiłem.
    > I gdzie to zostało opublikowane, może ktoś wie.

    a ja myslalem, ze tylko dziadki w beretkach beda naklejac na szybe prawo
    jazdy

  • 5. Data: 2003-04-01 20:06:14
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    | Co to było w dzisiejszych wiadomościach o naklejaniu prawa jazdy na
    szybie
    | samochodu, bo przegapiłem.
    | I gdzie to zostało opublikowane, może ktoś wie.

    a co bylo w dzisiejszych wiadomosciach w radiu o zakazu noszenia wiekszych
    torebek, czy tornistrow, bo za duzo miejsca zajmuja w autobusach,
    tramwajach ?! ;))))))

  • 6. Data: 2003-04-01 20:06:55
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Marcin Duszynski" <n...@n...mam> schrieb im Newsbeitrag

    > a ja myslalem, ze tylko dziadki w beretkach beda naklejac na szybe prawo
    > jazdy

    a skad wiesz, czy KK to nie jeden z nich?

  • 7. Data: 2003-04-01 23:34:57
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Filip Kafar" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
    > szybie
    > |
    > a co bylo w dzisiejszych wiadomosciach w radiu o zakazu noszenia wiekszych
    > torebek, czy tornistrow, bo za duzo miejsca zajmuja w autobusach,
    > tramwajach ?! ;))))))
    no pomysły to mają, widziałem ten materiał o prawach jazdy i tak na moje oko
    to naszą władzę stac na takie pomysły ;)

    Pozdr
    MI

  • 8. Data: 2003-04-01 23:42:30
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-> no
    pomysły to mają, widziałem ten materiał o prawach jazdy i tak na moje oko
    > to naszą władzę stac na takie pomysły ;)
    >

    > Pozdr
    > MI

    no fakt, ze w tym kraju to mi sie czasami codziennie wydaje, ze jest prima
    aprilis...

    --
    pozdr
    Przemek