  • 31. Data: 2006-06-29 16:57:01
    Temat: Re: Prawo jazdy - jazda bez 'nowego'dokumentu po 1 lipca
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Podstawę czegoś odwrotnego można znaleźć tutaj:
    > http://www.nczas.com/?a=show_article&id=2507
    > Wynika z niego, że nakaz wymiany dokumentów wprowadzony został nielegalnie.

    Ma to sens.

  • 32. Data: 2006-06-29 19:05:43
    Od: b...@g...com

    jest jeszcze takie oto cosik:

    http://www.policja.pl/index.php?dzial=1&id=2169&sear
    ch=68278

    z optymistycznym zdaniem:
    "Kierowcy, którzy nie wymienią dokumentu, w przypadku kontroli muszą
    liczyć się z otrzymaniem mandatu lub pouczenia."

    czyli mozna liczyc na pouczenie ;)
    u nas dawali jakas tam adnotacje do starego prawka, ze zlozylem wniosek
    o wymiane, ale to czy to bedzie uznane czy nie pozostaje w gestii
    policemanow. Trzeba jedzic przepisowo i liczyc, ze nie zatrzymaja...

  • 33. Data: 2006-06-29 22:19:57
    Od: k...@v...pl

    Trzeba jedzic przepisowo i liczyc, ze nie zatrzymaja...

    Marzyciel. Ulubionymi miejscami gdzie będą stali bedą okolice wydziałów
    komunikacji. Przecież nikt normalny nie pojedzie po nowe PJ tramwajem jak będzie
    mógł samochodem. Ja będę jeździł. Odpuszczę sobie ze trzy dni i za kierownicę.
    Ogólnie uważam że cała zadyma z PJ to czyste trepiarstwo. Tyle razy gadali o tym
    w tv. Ale nie przypominam sobie zeby w ramach akcji uświadamiania kiedykolwiek
    powiedzieli że urzad ma miesiac. I że tak naprawdę to nie 1 lipca a 31 maja jest
    ostatecznym terminem. Za to od 1 będą informacje o super policjantach którzy
    ukarali ileśtam osób. Z drugiej strony jak na to popatrzeć to i plusy dodatnie
    się znajdą. Sobota, niedziela i poniedziałek rano to dobry czas na wyłapywanie
    pijanych kierowców. Tylko niech w przesadę nie popadają. Jak trafią trzeźwego ze
    starym PJ to niech puszczają bo szkoda czasu. Po co robić dym i wywoływać
    jeszcze większą niechęć obywateli do swojego państwa. Tomek

  • 34. Data: 2006-06-29 23:01:45
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > Podstawę czegoś odwrotnego można znaleźć tutaj:
    > http://www.nczas.com/?a=show_article&id=2507
    > Wynika z niego, że nakaz wymiany dokumentów wprowadzony został
    nielegalnie.

    I to jest Polska wlasnie....

    Swoja droga w tym gaszczu przepisow, wiecznych uaktualnien, zmian i
    regulowaniu wszystkiego co sie tylko da, dawno pogubil sie nie tylko
    przecietny Kowalski, ale tez czesto urzednicy panstwowi, wlaczajac tych z
    najwyzszych szczebli.

    Chyba marzy mi sie dziki zachod.... ;)

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 35. Data: 2006-06-30 11:54:18
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    >I że tak naprawdę to nie 1 lipca a 31 maja jest
    > ostatecznym terminem.

    Tak naprawdę to tylko gamonie czekali na ostatni gwizdek mogąc bez stresu i
    kolejek juz dawno mieć nowe prawko.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 36. Data: 2006-06-30 13:01:27
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    > Tak naprawdę to tylko gamonie czekali na ostatni gwizdek mogąc bez stresu
    > i kolejek juz dawno mieć nowe prawko.

    1) wymiana prawa jazdy kosztuje 79 PLN
    2) na dniach zmienialem adres zamieszkania... (na zmiane meldunku musialem
    czekac -notariusz, administracja itp..)
    3) zeby nie byc "gamoniem" powinienlem wymienic prawo jazdy ze starym
    adresem... po to by dzis po zmienie meldunku znów wymieniac prawo jazdy i
    zaplacic 2 x 79 PLN ???

    t.

  • 37. Data: 2006-06-30 15:07:57
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    tomaroc wrote:

> [...]
    > 3) zeby nie byc "gamoniem" powinienlem wymienic prawo jazdy ze starym
    > adresem... po to by dzis po zmienie meldunku znów wymieniac prawo jazdy i

    Gdyby wszyscy inni "gamonie" , ktorzy sie nie przeprowadzali wymienili
    prawo jazdy wczesniej, dzis nie stalbys w kolejkach i dostał prawo jazdy
    w ciągu tygodnia

  • 38. Data: 2006-07-03 18:00:57
    Od: s...@i...sieradz.info

    On 2006-06-28, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:

    > ROTFL
    > Mam duza awersje do urzedow, ale uwazam ze sa ciekawsze sposoby wydania
    > 50zl a i czas, ktory moglbym zmarnowac w razie poruszania sie samochodem
    > bez waznego prawka, jest dla mnie wazniejszy niz moja awersja do urzedow

    pojechalem, wrocilem, nie dopadli mnie:)
    CB-radio rulez:)