  • 1. Data: 2006-06-26 18:29:26
    Temat: obrazanie w sadzie
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    Świadek w sadzie grodzkim uzywał wobec mnie słów jak to zwało nazywać
    obraźliwych tak że sedzina zwórciła mu uwage W jaki sposób najskuteczniej
    mogę go oskarzyc ? Jak dzwoniłem na policje to powiedziano mi ze musze
    napisac pismo do sadu ? Jak takie pismo ma wygladac ?
    Z góry dziekuję

  • 2. Data: 2006-06-26 18:32:06
    Temat: Re: obrazanie w sadzie
    Od: stern <s...@0...pl>

    Adam napisał(a):
> [...]
    > mogę go oskarzyc ? Jak dzwoniłem na policje to powiedziano mi ze musze
    > napisac pismo do sadu ? Jak takie pismo ma wygladac ?

    oskarżam pana X o to, że w dniu Y w ................ podczas rozprawy
    sądowej znieważył mnie słowami "XXXXXXXXXXXXXXXXX".

    uzasadnienie

    j.w.
    dowód: albo protokół, albo zeznania protokolantki, Twoje czy pani sędzi.

    opłata 300 zł :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-26 18:50:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > opłata 300 zł :)

    W końcu za głupotę trzeba płacić ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-06-28 09:01:43
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    > W końcu za głupotę trzeba płacić ;)
    >

    > --
    > @ Johnson
    >
    > --- za treść postu nie odpowiadam
    > "Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy."

    Czy musze to zgłosić do sadu w którym to wystapiło czy do do wolnego ? Czy
    istnieja jakies zniżki ?

  • 5. Data: 2006-06-28 11:41:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy musze to zgłosić do sadu w którym to wystapiło *czy do do wolnego* ?
    Mega LOL
    BTW Wycinaj sygnaturki
    --
    badzio