eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo e-konsumenta. › Prawo e-konsumenta.
  • Data: 2005-05-31 11:25:25
    Temat: Prawo e-konsumenta.
    Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć,
    przytrafiła mi się ostatnio taka historia. Zakupiłem w sklepie internetowym
    pewne urządzenie, po rozpakowaniu i podłączeniu okazało się ono jednak
    niesprawne. Czy w takim wypadku przysługuje mi 10-dniowy termin zwrotu
    produktu bez podania przyczyny? Czy postępuję się wtedy wg. praw dotyczących
    sprzedaży produktu niezgodnego z umową? Krótko chodzi mi o to czy mogę
    bezwględnie rządać od sklepu zwrotu gotówki czy najpierw muszę odesłać
    sprzęt do serwisu w celu jego sprawdzenia?

    --
    Pozdrawiam:
    gawdzik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1