  • 11. Data: 2004-09-27 19:49:37
    Temat: Re: Prawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    milczenie jest złotem - szczególnie dla trolli.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-09-27 20:48:46
    Temat: Re: Prawo do wykonania kopii zapasowej programu a zabezpieczenie płyty. [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin K. wrote:
    > Witam;
    > Kupiłem program na płycie CD.
    >
    > Licencja zezwala mi na wykonanie kopii zapasowej. Wszystko byłoby OK gdyby nie
    > zabezpieczenia zastosowane przez producenta (próbowałem 2 różnych programów do
    > kopiowania zabezpieczonych płyt i nic z tego nie wyszło).

    Spróbuj programu BlindRead a utworzone komplety plików wypalaj programem
    FireBurner - kilka razy już mi pomogły zrobić rezerwę. A testować IMHO
    możesz na CD-RW (wtedy nawet jak coś źle pójdzie, to możesz 'sformatować').

  • 13. Data: 2004-09-28 10:51:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > milczenie jest złotem - szczególnie dla trolli.

    coz za powalajaca argumentacja.

    P.

  • 14. Data: 2004-09-28 10:54:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tyle że nie widzałeś nawet ustawy na oczy wiec nie masz zielonego
    pojecia
    > co oznacza termin 'od nowości' (wbrew nazwie)

    no PAnie sebolu prosze przytoczyc fragment ktory zaprzeczy temu co
    napisalem.

    > głupote? ROFL^2 na prawie tak się znasz jak na informatyce widze. Płyta
    > się rysuje zawsze w napędzie niezależnie od tego jak się starasz. To
    tylko
    > kwestia czasu kiedy go szlag trafi - dla jednych 6 miesięcy dla innych 6
    > lat.

    a ty widze znasz sie tyle ile wyczytales w pisemmkach, jezeli delikatnie
    sie z plytami obchodzi
    to sie nie rysuja. Chyab ze sie ma zepsuty cdrom, albo kladzie jedna na
    druga bez pudelka.
    Jakos mi sie bez powodu nie porysowala zadna plyta (a na ewnoi nie tak by
    nie dalo sie z niej czytac).

    > W pewnych przypadkach ma obowiązek w pewnych nie.

    jedyny przypadek kiedy maja obowiazek to gdy plyta nie dzialala od
    poczatku
    a nie zostala fizycznie uszkodzona w trakcie uzywania, wtedy to jedynie
    dobra wola sprzedawv

    > To jest grupa prawo - wiec nawet trole powinny wiedziec o czym piszą.

    nie pier. tylko przytocz fragment ktory zaprzeczy temu co napisalem.

    P.