  • 1. Data: 2009-04-29 19:38:16
    Temat: Prawo do wizerunku(?)
    Od: seba <s...@g...com>

    Witam,
    Posiadam syna (podobnego do mnie więc bardzo ładny ;-), którego
    zobaczyła kobieta z jednej znanej firmy i poprosiła o bycie modelem do
    katalogu tej firmy.
    Jaką powinienem spisać umowę z tą firmą, żeby uniknąć problemów w
    przyszłości? Na co zwrócić uwagę?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-30 00:28:14
    Temat: Re: Prawo do wizerunku(?)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    seba wrote:
> [...]
    > katalogu tej firmy.
    > Jaką powinienem spisać umowę z tą firmą, żeby uniknąć problemów w

    trzymać się z daleka

  • 3. Data: 2009-04-30 05:43:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 12:38:16 -0700 (PDT), seba napisał(a):

> [...]
    > katalogu tej firmy.
    > Jaką powinienem spisać umowę z tą firmą, żeby uniknąć problemów w

    Zwykłą umowę z określeniem szczegółowym gdzie wizerunek może być
    publikowany oraz możliwość odsprzedaży zdjęć tylko za pisemną zgodą (w
    domysle dodatkową kasą).
    i raz w roku odbierać od tej firmy oświadczenie, ze nie sprzedali zdjęć
    innej agencji.

    > Na co zwrócić uwagę?

    aby zainkasować zaliczkę przed sesją zdjęciową.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 4. Data: 2009-04-30 11:05:52
    Od: seba <s...@g...com>

    On 30 Kwi, 02:28, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > trzymać się z daleka

    Jakieś konkrety podasz?

  • 5. Data: 2009-04-30 17:27:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "seba" <s...@g...com> napisał
    > Na co zwrócić uwagę?

    -wynagrodzenie
    -sposób i czas wykorzystywania zdjęcia
    -dalsza odsprzedaż zdjęcia

  • 6. Data: 2009-05-01 09:15:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > trzymać się z daleka

    A dlaczego chłopak ma nie zarobić?

  • 7. Data: 2009-05-01 09:40:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 maj 2009 11:15
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtef2h$1cp$1@inews.gazeta.pl>):

    > A dlaczego chłopak ma nie zarobić?