1. Data: 2009-04-29 14:37:16
Temat:Jak długo trzeba czekać za wpisem do księgi wieczystej.
Od:krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Jak długo trzeba czekać za wpisem do księgi wieczystej przy
przeniesieniu prawa odrębnej własności lokalu spółdzielczego. Notariusz
twierdzi, że około roku. Czy ten termin "około roku" jest realny czy
jest realny znacznie krótszy termin? Z góry dziękuje za wszelkie
odpowiedzi.

--
krzysiek82

2. Data: 2009-04-29 15:38:22
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek82 wrote:
> Witajcie
> Jak długo trzeba czekać za wpisem do księgi wieczystej przy
> przeniesieniu prawa odrębnej własności lokalu spółdzielczego.

Tyle samo ile w kolejce do kasy w supermarkecie.

Załapałeś?

Odp. W zależności ile osób to robi i ile jest wniosków w DANYM
KONKRETNYM SĄDZIE.

3. Data: 2009-04-29 17:51:37
Od:"LA" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle samo ile w kolejce do kasy w supermarkecie.
>
> Załapałeś?
>
> Odp. W zależności ile osób to robi i ile jest wniosków w DANYM KONKRETNYM
> SĄDZIE.

Zadzwoń do KW i zapytaj się ile średnio trwa dokonanie wpisu w SR (pamietaj,
że wpis jest z mocą wsteczną tzn od dnia złożena wniosku)