  • 1. Data: 2004-04-28 07:30:47
    Temat: Czy to prawda?
    Od: Catharina <c...@N...pl>

    http://fakty.interia.pl/news?inf=496452

    "W zapewnieniu bezpieczeństwa podczas szczytu weźmie udział kilka
    tysięcy policjantów z Warszawy i całego kraju. Jeśli dojdzie do
    zamieszek ulicznych w czasie demonstracji, właściciele sklepów, którzy
    ponieśliby straty, będą mogli zwrócić się o odszkodowanie do
    alterglobalistów, bo żaden z organizatorów i instytucji odpowiedzialnych
    za sam szczyt nie odpowiada za szkody. Firmy ubezpieczeniowe nie oferują
    ubezpieczenia od szkód powstałych w wyniku ulicznych zamieszek."

    Pozdrawiam serdecznie
    Cath

  • 2. Data: 2004-04-28 07:43:09
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Catharina wrote:
> [...]
    > odpowiedzialnych za sam szczyt nie odpowiada za szkody. Firmy
    > ubezpieczeniowe nie oferują ubezpieczenia od szkód powstałych w

    SOP#1
    A co jest napisane w umowie?
    Dział "wyłaczenia od odpowiedzialności"
    Zapewne wojna, wybuch jądrowy, zamieszki....

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-28 07:54:49
    Od: Catharina <c...@N...pl>

    Dnia 2004-04-28 09:43, Użytkownik Falkenstein napisał:

    > SOP#1
    > A co jest napisane w umowie?
    > Dział "wyłaczenia od odpowiedzialności"
    > Zapewne wojna, wybuch jądrowy, zamieszki....

    Sęk w tym, że nie ma żadnej umowy. Pytam jedynie z ciekawości, bo na
    kilka tygodni przed szczytem planowałam ubezpieczyć interes, w końcu
    zrezygnowałam i teraz okazuje się, że ubezpieczenie i tak nic by nie
    dało. Jeśli to prawda, w jakimś sensie poczuję się zwolniona z winy,
    jaką być może poniosę z tytułu nieubezpieczenia sklepu.

  • 4. Data: 2004-04-28 08:00:05
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Catharina wrote:

> [...]
    > dało. Jeśli to prawda, w jakimś sensie poczuję się zwolniona z winy,
    > jaką być może poniosę z tytułu nieubezpieczenia sklepu.

    wszystkie firmy ubezpieczeniowe mają takie ograniczenia wpisane w "ogólnych
    warunkach ubezpieczenia". Pare osób sie przejechało na tym, jak poszli po
    odszkodowanie po którejś "pokojowej demonstracji".

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 5. Data: 2004-04-28 11:28:35
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 4/28/2004 9:54 AM, Catharina wrote:

> [...]
    > dało. Jeśli to prawda, w jakimś sensie poczuję się zwolniona z winy,
    > jaką być może poniosę z tytułu nieubezpieczenia sklepu.

    Dla poprawy nastroju możesz ubezpieczyć od upadku promu kosmicznego -
    stawki są b. niskie i każda firma ma to w ofercie.

    Pzdr: Catbert

  • 6. Data: 2004-04-28 16:55:04
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > warunkach ubezpieczenia". Pare osób sie przejechało na tym, jak poszli po
    > odszkodowanie po którejś "pokojowej demonstracji".

    Jesli demonstracja jest legalna to za wszystkie szkody odpowiada
    organizator. Wiem bo sam organizowałem demonstrację.
    Zazwyczaj jest tak że jeśli organizatorzy widzą że szykuje sie zadyma to
    rozwiązuja natychmiast zgromadzenie i wtedy faktycznie nie odpowiada.

  • 7. Data: 2004-04-29 06:38:16
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Catharina" <c...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ponieśliby straty, będą mogli zwrócić się o odszkodowanie do
    > alterglobalistów, bo żaden z organizatorów i instytucji odpowiedzialnych

    Faktycznie moga sie zwrocic do alterglobalistow.
    A ci oczywiscie zignoruja takie prosby.

    Policja zas pozamyka paru gnojkow a polskie
    panstwo (ustawodawca, prokurator, sad,
    sluzby wiezienne itp) nie wpadnie na to,
    ze istota kary jest zadoscuczynienie - czyli chuligani
    powinni pokryc szkody z nawiazka.

    A prezydent, premier itp zas beda gledzic
    o sukcesie szczytowania... ;)

    >Firmy ubezpieczeniowe nie oferują
    > ubezpieczenia od szkód powstałych w wyniku ulicznych zamieszek."

    Dzialanie firm UB w naszym kraju to osobny
    temat.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 8. Data: 2004-04-29 06:50:35
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Catharina wrote:
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=496452
    > "(...) Firmy ubezpieczeniowe nie oferują
    > ubezpieczenia od szkód powstałych w wyniku ulicznych zamieszek."
    [skrót cytatu mój]

    A PAP (PAP, MD /2004-04-29 06:04:00) i za nim onet na to:

    "Marcin Kaszuba, rzecznik rządu, przekonuje, że każdy ubezpieczony
    warszawski przedsiębiorca, którego firma padnie ofiarą ulicznej demolki
    otrzyma odszkodowanie. Jego zdaniem towarzystwa ubezpieczeniowe nie będą
    mogły w takich wypadkach odmówić wypłaty pieniędzy. "Rząd formalnie nie
    ma instrumentu, by zmusić towarzystwa do wypłaty odszkodowań, ale
    zrobimy wszystko, by każdy pokrzywdzony dostał rekompensatę" - zapewnia
    Kaszuba - pisze "Życie Warszawy"."

    http://info.onet.pl/910507,11,item.html

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 9. Data: 2004-04-29 07:07:35
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Czarek Gorzeński wrote:

> [...]
    > do wypłaty odszkodowań, ale zrobimy wszystko, by każdy pokrzywdzony
    > dostał rekompensatę" - zapewnia Kaszuba - pisze "Życie Warszawy"."

    A świstak siedzi i zawija w te sreberka...
    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 10. Data: 2004-04-29 09:36:26
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    . "Rząd formalnie nie
    > ma instrumentu, by zmusić towarzystwa do wypłaty odszkodowań, ale
    > zrobimy wszystko, by każdy pokrzywdzony dostał rekompensatę" - zapewnia
    > Kaszuba - pisze "Życie Warszawy"."

    Kolejna wypowiedz, z ktorej nic nie wynika.

    Rzad zrobi wszystko, co moze. A jesli idzie
    o mozliwosci rzadu w tym zakresie - to nic
    nie moze.
    No, chyba ze panowie z rzadu zrobiliby zrzute
    z wlasnych pieniedzy...

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl