  • 1. Data: 2003-03-11 15:30:36
    Temat: Prawo do "talonów" w szkole
    Od: "LO" <j...@p...onet.pl>

    Uprzejmie prosze o pomoc w rozstrzygnięciu nastepującej niejasności: jestem
    nauczycielem kontraktowym, pracuję w szkole sredniej na niepełnym etacie
    (16/18) i otrzymałam niedawno bony towarowe ale ich wartosc jest nizsza niz
    u nauczycieli zatrudnionych na cały etat. Czy przysługuja mi pełne
    świadczenia z funduszu socjalnego? Glownie interesują mnie talony pieniezne
    przyznawane nauczycielom i ich wysokość. Jesli nie to jakie przepisy
    reguluja te kwestie?
    Bede bardzo wdzieczna za kazda informacje na ten temat.

    Pozdrawiam - Justyna

  • 2. Data: 2003-03-11 15:40:57
    Temat: Re: Prawo do "talonów" w szkole
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "LO" <j...@p...onet.pl> pisze w

    a tak na marginesie, czego uczysz ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-03-11 17:32:56
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "LO" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bede bardzo wdzieczna za kazda informacje na ten temat.

    Standard to: ustawa o ZFŚS + regulamin pracodawcy.

    Karol

  • 4. Data: 2003-03-12 12:10:02
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    pieniezne
    > przyznawane nauczycielom i ich wysokość. Jesli nie to jakie przepisy

    Zazadaj wgladu w regulamin Zakladowego Funduszu Swiadczen Socjalnych,
    tam wszystko musi byc okreslone.

    Michal Letowski