  • 1. Data: 2007-03-22 08:15:27
    Temat: Prawo budowlane, mieszkaniowe albo okolice może ktoś mnie nakieruje
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Witam

    Mam taki problem ze swoim KTBSem czy jak to się tam zowie. Chodzi o to,
    że w jednym z pokoi nie mam uchylnego okna. Sąsiadom już wymienili ale u
    mnie coś sie ociągają i chciałbym wystosować jakieś pismo aby sprawę
    przyspiszyć i chciałbym się podeprzeć jakimś paragrafem ;) Mieszkam na
    parterze, więc otwieranie okna na szeroko mnie nie urządza. Czy ktoś
    może się orientuje gdzie mam szukać przepisów, norm etc które regulują
    takie sytuację - oczywiście o ile takie istnieją.

    z góry dziękuje i pozdrawiam
    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-03-22 14:12:25
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    powinny być okna w jakis psoób pozwalające na wentylacje - jeśli się
    otwierają, to sprawa załatwiona.
    Więc jeśli Twoje okna się otwierają, ale nie uchylają, to powołując się na
    rozsądek czekasz wyłacznie na łaskę TBS, przepisy nie są naruszane.