  • 1. Data: 2007-03-22 08:18:12
    Temat: rozwiązanie umowy zlecemia
    Od: r...@p...onet.pl

    wdniu 2.01.2007 podpisałem umowe zlecenie na okres do końca tego roku
    i w międzyczasie szukałem pracy na umowe o prace. Taką prace znalazłem
    i chciałbym rozwiązać tą umowe. w tej umowie jest napisane że może być
    rozwiązana z uprzednim 7 dniowym wypowiedzenieniem. chciałbym wiedzieć
    jak napisać takie wypowiedzenie prosze o podanie mi jakiegoś wzoru
    którym mugłbym sie sugerować

  • 2. Data: 2007-03-22 09:04:08
    Temat: Re: rozwiązanie umowy zlecemia
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu r...@p...onet.pl porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > rozwiązana z uprzednim 7 dniowym wypowiedzenieniem. chciałbym wiedzieć
    > jak napisać takie wypowiedzenie prosze o podanie mi jakiegoś wzoru
    'Wypowiadam umowe-zlecenie, zawarta w dniu xxx pomiedzy YYY a ZZZ'
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-22 12:16:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message
    > Patrze, patrze a tu r...@p...onet.pl porozsypywal nastepujace
    > haczki:
    > 'Wypowiadam umowe-zlecenie, zawarta w dniu xxx pomiedzy YYY a ZZZ'

    co nie zmienia faktu, że dalej będzie odpowiadał za wszelkie straty wynikłe
    z wypowiedzenia tej umowy.
    Kodeks cywilny nie pozwala na bezbolesne wypowiedzenie umowy przyjmującemu
    zlecenie.
    No chyba, że się na piśmie dogadacie.