  • 1. Data: 2002-01-08 14:43:31
    Temat: Prawo autorskie : strona WWW, licencja?
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    Witam.

    Wykonałem dla pewnej firmy stronę WWW, lecz bez żadnej konkretnej umowy
    pisemnej (firma jest w USA, a jedyna umowa to krótka rejestracja, bez
    wchodzenia w zbędne szczegóły). Teraz otrzymuję comiesięczne
    wynagrodzenie za klientów, jakich wykonana przeze mnie (i pozostająca
    moją własnością) strona "napędza" owej firmie.

    Czy podpada to pod "udzielenie licencji" (przeze mnie, tej firmie) na
    użytkowanie grafiki i projektu mojego autorstwa? Tak bym mógł to podpiąć
    pod 50%towe koszta uzyskania dochodu? Podpowiem że na p.s.p.podatki już
    pytałem i nic się nie dowiedziałem :(

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,