  • 11. Data: 2007-05-09 19:26:08
    Temat: Re: Prawo autorskie do bajek
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 7 maja 2007 23:47
    > (autor Piotr Dembiński
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@h...domek>):

    > No.... Zetknięcie dwóch fatalnych tłumaczeń....

    Nawiasem mówiąc, to bracia Grimm pisali baśnie, a nie bajki.

  • 12. Data: 2007-05-09 20:35:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 9 maja 2007 21:26
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Nawiasem mówiąc, to bracia Grimm pisali baśnie, a nie bajki.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bajka

    ,, Czasem słowa "bajka" używa się w znaczeniu "baśń" ''

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 13. Data: 2007-05-09 21:07:32
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

> [...]
    > wasz znak: <8...@h...domek>):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Bajka
    >

    > ,, Czasem słowa "bajka" używa się w znaczeniu "baśń" ''

    ...ale chyba nie w pracy dyplomowej.

  • 14. Data: 2007-05-10 13:14:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 9 maja 2007 23:07
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > ...ale chyba nie w pracy dyplomowej.

    A tego nie wiem, ale też nie napisał nic o tym słowie, a jedynie w temacie
    listu o charakterze mocno potocznym....