  • 1. Data: 2007-05-06 22:01:48
    Temat: Kiedy koniec okresu grzewczego w SM
    Od: "Joy" <z...@N...pl>

    Jak w temacie,
    Czy koniec okresu grzewczego w SM określone są jakimiś przpisami? Domyslam
    się, że tak. Jakimi? Wyłączyli mi grzanie na weakend majowy kiedy dzisiaj
    takie zimno...

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    /|\/|\/|\ GG: 597291

  • 2. Data: 2007-05-06 23:24:27
    Temat: Re: Kiedy koniec okresu grzewczego w SM
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Joy pięknie wystukał(a):
> [...]
    > się, że tak. Jakimi? Wyłączyli mi grzanie na weakend majowy kiedy dzisiaj

    Na moim osiedlu, w blokach jest automatyka pogodowa i jak jest zimno, to
    kaloryfery zaczynają grzać ( teraz np. grzeją, ale można je
    zakręcić/przykręcić). Oczywiście nastanie taki dzień, kiedy okres
    grzewczy się zakończy i nawet automatyka pogodowa nic nie pomoże.

    --
    animka

  • 3. Data: 2007-05-07 07:13:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Joy" <z...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Czy koniec okresu grzewczego w SM określone są jakimiś przpisami? Domyslam
    > się, że tak. Jakimi?

    o ile mnie pamiec nie myli to chyba bylo tak kiedys, ze jesli przez 3 dni
    albo najnizsza, albo srednia dobowa bedzie wyzsza niz chyba 10 stopni, ale
    moglo mi sie cos pomieszac

    > Wyłączyli mi grzanie na weakend majowy kiedy dzisiaj takie zimno...

    ??
    gdzie ty mieszkasz? :)
    u mnie juz od dawna wszystkie kaloryfery zakreconesa na glucho, okna albo
    pouchylane albo "mikrowentylacja" a w mieszkaniu i tak okolo 20-22

  • 4. Data: 2007-05-07 07:35:16
    Od: stern <s...@n...to>

    Animka napisał(a):
    > Na moim osiedlu, w blokach jest automatyka pogodowa

    a na moim osiedlu posadzili takie ładne kwiatki.
    Tylko co to ma wspólnego z pytanie ?

  • 5. Data: 2007-05-07 07:58:37
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wyłączyli mi grzanie na weakend majowy kiedy dzisiaj takie zimno...

    ????????

    Jakie TAKIE zimno??? Mam własne CO w bloku i naciskając jeden guzik mogę je
    uruchomić ale jakoś ostatnio to chyba ze 2 tygodnie temu uruchomiłem. A tak
    to non-stop uchylone okno w kuchni i dodatkowo wszystkie okna przestawiłem w
    tryb letni "popuszczając" zamki.

    +inż.leva+

  • 6. Data: 2007-05-07 07:59:30
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Określa to regulamin, który uchwala Rada Nadzorcza Spółdzielni.lub Zarząd w
    zależności od postanowień statutu.
    Zażądaj go i zobacz co tam piszą.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 7. Data: 2007-05-07 09:51:44
    Od: M&C <c...@C...pl>

    szerszen napisał(a):

    > o ile mnie pamiec nie myli to chyba bylo tak kiedys, ze jesli przez 3 dni
    > albo najnizsza, albo srednia dobowa bedzie wyzsza niz chyba 10 stopni, ale
    > moglo mi sie cos pomieszac

    Przez trzy kolejne dni temp. po 21-ej poniżej 10 st.

    > ??
    > gdzie ty mieszkasz? :)
    > u mnie juz od dawna wszystkie kaloryfery zakreconesa na glucho, okna albo
    > pouchylane albo "mikrowentylacja" a w mieszkaniu i tak okolo 20-22

    Okres grzewczy to chyba 10 października - 10 kwietnia.

    Marzena

    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 8. Data: 2007-05-08 13:07:31
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Joy wrote:
    > Domyslam się, że tak.
    Najczęściej nie. Mogą być ewentualnie zapisy w regulaminach rozliczeń
    (jeśli są takie regulaminy).
    fonon