  • 11. Data: 2004-10-05 06:35:56
    Temat: Re: Prawo autorskie, a zapasowa kopia
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Miło że podajesz :) przyda się googlowi "na zaś".
    > Ale zauważ że pytanie jest o PŁYTĘ Z MUZYKĄ.
    >
    > A tu wszyscy z "prawem do jednej kopii PROGRAMU KOMPUTEROWEGO"
    > wyskakują :) (ten artykulik niechcący ;) TEŻ !).

    no wlasnie tak jakos doczytalem pozostale wypowiedzi i wlasnie nie wiem
    czemu zeszlo to na soft :)
    Moze juz pozna pora byla i nie kontaktowalem za mocno ale faktycznie watek
    zboczyl z toru. Tak czy siak wydaje mi sie ze kopiowanie cd z muzyka ma sie
    podobnie jak doftu. W koncu kopia zapasowa to kopia zapasowa :)

    --
    fi5h

  • 12. Data: 2004-10-05 07:35:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Jedną kopię" powiadasz ??
    > No to ja do ciebie też wyciągam rękę po numer artykułu i z której
    > ustawy ci on... ;)

    z mojej wlasnej :))

    P.

  • 13. Data: 2004-10-05 08:17:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Oct 2004, fi5h wrote:
    [...]
    >+ zboczyl z toru. Tak czy siak wydaje mi sie ze kopiowanie cd z muzyka ma sie
    >+ podobnie jak doftu. W koncu kopia zapasowa to kopia zapasowa :)

    ...a pozwolenie na "kopię zapasową" jest wyraźnie zapisane TYLKO
    dla "programów komputerowych" a nie "utworów" :)
    IMHO to nawet *trudniej* obronić "kopię zapasową" niż "własny
    zestaw MP3 na płytce do noszenia" - jako iż taki "zestaw MP3"
    jak najbardziej powstaje dla "własnego użytku kiedy oryginału
    trudno użyć bo za duży".
    Zastrzegając że prawo formalne a rozum to dwie różne rzeczy - na
    zdrowy rozum właśnie jest to "dozwolony użytek"...

    pozdrowienia, Gotfryd