  • 1. Data: 2002-08-23 11:28:42
    Temat: Prawo a usługi telekomunikacyjne
    Od: "Marcin Kręcioch" <s...@w...edu.pl>

    Witam,
    ...i od razu pytam. Czy są jakieś akty prawne dotyczące świadczenia usług
    przez firmy telekomunikacyjne? W szczególności chodzi mi o przepisy
    dotyczące terminów wykonywania usług? Kiedyś obiło mi się o uszy, że są
    takie regulacje dotyczące podłączania nowych abonentów - 3 miesiące, czy coś
    takiego.
    W moim wypadku kwestia tyczyłaby się wniosku o przeniesienie numeru - można
    się tutaj powoływać na jakieś paragrafy?

    pozdrawiam
    Marcin Kręcioch