  • 1. Data: 2003-03-05 15:46:02
    Temat: Prawo a internet - jedno male pytanko
    Od: "wodny" <e...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Jestem nowy na grupie więc przepraszam jeśli temat był już poruszany.
    Otóż chodzi mi o to czy jeżeli mam firme czy moge zrobić sobie strone
    internetową i umieścić ją na darmowym serwerze np. inetrii, wp, republiki
    czy musze zarejestrowac i wykupic domene i miejsce na serwerze typowo dla
    firm.
    Czy założenie strony dla firmy która reklamuje swoje produkty na darmowym
    nie platnym serwerze jest legalne ?
    Bardzo prosze o pomoc gdyż nie chciałbym mieć kłopotów z tego powodu.
    pozrwiam
    Wodny

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My web: www.kultkazikas.prv.pl
    My mail: e...@w...pl
    My GG: 36001
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2003-03-05 15:50:10
    Temat: Re: Prawo a internet - jedno male pytanko
    Od: "Yaboll" <w...@y...sraczka.pl>

    Użytkownik "wodny"
> [...]
    > nie platnym serwerze jest legalne ?
    > Bardzo prosze o pomoc gdyż nie chciałbym mieć kłopotów z tego powodu.

    Proponuje przeczytac regulamin darmowego konta www, regulamin zazwyczaj
    wyswietla sie podczas rejestracji.

  • 3. Data: 2003-03-05 16:02:11
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Yaboll" <w...@y...sraczka.pl> napisał w wiadomości
    > Proponuje przeczytac regulamin darmowego konta www, regulamin zazwyczaj
    > wyswietla sie podczas rejestracji.

    i zazwyczaj zabrania umieszczania komercyjnych stron na darmowych serwerach,
    swoja strone firmowa mozesz tam umiescic, ale zaraz ci ja skasuja, zreszta
    jesli myslisz powaznie o zalozeniu biznesu i reklamie w sieci to zapomnij ze
    istnieja darmowe serwery, wykup konto i domene, masz gwarantowane uslugi,
    adres taki jak chcesz bez zadnych kombinacji a koszty nie sa duze, zreszta i
    tak wszystko odliczasz od podatku

  • 4. Data: 2003-03-05 16:10:30
    Od: "wodny" <e...@w...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > adres taki jak chcesz bez zadnych kombinacji a koszty nie sa duze, zreszta

    dzieki za info
    ps. ktory z serwerow jest dobry w stosunku cena / jakosc ??
    ktory poprostu polecacie.
    nie oczekuje fajerwerkow - wystarczy ok. 30 mb i ciekawa domena, cena ok 100
    za rok
    pozdro
    wodny

  • 5. Data: 2003-03-05 16:15:39
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/5/2003 5:10 PM, wodny wrote :
    > ps. ktory z serwerow jest dobry w stosunku cena / jakosc ??
    > ktory poprostu polecacie.
    > nie oczekuje fajerwerkow - wystarczy ok. 30 mb i ciekawa domena, cena ok 100
    > za rok

    Polecam archiwum grupy pl.comp.www (i raczej sie nie pytaj o to tam, bo
    codziennie pada to pytanie)
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 6. Data: 2003-03-05 16:19:39
    Od: "wodny" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Polecam archiwum grupy pl.comp.www (i raczej sie nie pytaj o to tam, bo
    > codziennie pada to pytanie)
    > - Szwejk

    ok
    dzieki