  • 1. Data: 2015-06-05 08:02:47
    Temat: Prawo Jazdy pytania ujawnione
    Od: Karol <k...@w...pl>

    Witam
    Nie znalazłem bazy pytań do PJ, Czy nie powinny być one jawne ? Przecież
    to materiał urzędowy

  • 2. Data: 2015-06-05 09:16:12
    Temat: Re: Prawo Jazdy pytania ujawnione
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 05 Jun 2015 08:02:47 +0200
    Karol <k...@w...pl> wrote:

    > Nie znalazłem bazy pytań do PJ, Czy nie powinny być one jawne ? Przecież
    > to materiał urzędowy

    Przecież w teorii są ujawnione, choć w sposób urągający państwu prawa. Był słychać o
    tym niedawno.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2015-06-05 10:01:25
    Od: Karol <k...@w...pl>

    choć w sposób urągający państwu prawa. Był słychać o tym niedawno.

    tzn

    Czyli materiały urzędowe muszą być dostępne, więc dlaczego naruszali
    prawo i nie udostepniali wszystkich - teraz zauwazyłem ze chyba
    wszystkie daja

  • 4. Data: 2015-06-05 12:12:32
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 05 Jun 2015 10:01:25 +0200
    Karol <k...@w...pl> wrote:

    > Czyli materiały urzędowe muszą być dostępne, więc dlaczego naruszali
    > prawo i nie udostepniali wszystkich - teraz zauwazyłem ze chyba
    > wszystkie daja

    Teoretycznie, podobno, udostępnione są wszystkie, ale na zasadzie takiej, że możesz
    sobie je podglądać pojedynczo, i nigdy nie masz pewności że widziałes wszystkie. No i
    oczywiście bez prawidłowych odpowiedzi, a niektóre pytania są tak debilne, że nigdy
    nie wiadomo jaką sobie odpowiedź uznali za "prawidłową".

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 5. Data: 2015-06-05 12:39:27
    Od: Karol <k...@w...pl>

    W dniu 2015-06-05 o 12:12, szerszen pisze:

> [...]
    oczywiście bez prawidłowych odpowiedzi, a niektóre pytania są tak debilne, że nigdy
    nie wiadomo jaką sobie odpowiedź uznali za "prawidłową".

    To zastanawia mnie dlaczego np pytania na Policję nie sa publikowane tak
    jak kiedys - przeciez to materiał urzedowy, naruszają prawo wg mnie.

  • 6. Data: 2015-06-06 18:10:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Karol"

> [...]

    To zastanawia mnie dlaczego np pytania na Policję nie sa publikowane tak
    jak kiedys - przeciez to materiał urzedowy, naruszają prawo wg mnie.
    ---
    Maturalne powinni publikować :-)

  • 7. Data: 2015-06-08 06:24:06
    Od: Karol <k...@w...pl>

    W dniu 2015-06-06 o 18:10, re pisze:

> [...]
    >>

    > To zastanawia mnie dlaczego np pytania na Policję nie sa publikowane tak
    > jak kiedys - przeciez to materiał urzedowy, naruszają prawo wg mnie.

    To już nie jest informacja publiczna, więc nie myl tego

  • 8. Data: 2015-06-08 09:40:55
    Od: Karol <k...@w...pl>

    Maturalne są tajne :)