  • 1. Data: 2015-06-01 16:33:50
    Temat: opłata klimatyczna ..
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    Czy wybierajac się na weekend, wakacje itp. powiedzmy nad morze do
    kołobrzegu przy płaceniu za nocleg mogę odmówić płacenia tzw. podatku od
    powietrza czyli opłaty klimatycznej ?

  • 2. Data: 2015-06-01 16:41:18
    Temat: Re: opłata klimatyczna ..
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 o 16:33, marek pisze:
    > Czy wybierajac się na weekend, wakacje itp. powiedzmy nad morze do
    > kołobrzegu przy płaceniu za nocleg mogę odmówić płacenia tzw. podatku od
    > powietrza czyli opłaty klimatycznej ?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-06-01 19:32:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2015 o 16:41 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie.

    Liwiusz, miej honor...
    Po co udawać, skoro się nawet pomyśleć logicznie nie potrafi.

    Oczywiście że _może_ odmówić - najwyżej będzie spał na ławce, albo w
    samochodzie...

    Ech, domorośli znafcy...

    --
    Trefniś

  • 4. Data: 2015-06-01 19:43:16
    Od: Nie karmić trolla <N...@k...trolla>

    W dniu 01.06.2015 o 19:32, Trefniś pisze:
> [...]
    > Po co udawać, skoro się nawet pomyśleć logicznie nie potrafi.
    >
    > Oczywiście że _może_ odmówić - najwyżej będzie spał na ławce, albo w

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Troll.html

  • 5. Data: 2015-06-01 19:53:57
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2015 o 19:43 Nie karmić trolla <N...@k...trolla> pisze:

    > http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    > http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Troll.html

    Spokojnie, Liwiusz ma taki kismet - będzie bronił honoru (ale to raczej
    jego post, więc pewnie nie zareaguje).

    To nie jest trollizm.
    To dbanie o _czystość_ przekazu!
    Nie da się błyszczeć _bez_ logicznego myślenia poza p.s.p.

    Tylko tu uchodzą takie zabawne osobowości jak Liwiusz.
    Ale są tu kolejni :)

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2015-06-01 20:01:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 o 19:32, Trefniś pisze:

> [...]
    > Po co udawać, skoro się nawet pomyśleć logicznie nie potrafi.
    >
    > Oczywiście że _może_ odmówić - najwyżej będzie spał na ławce, albo w

    To jest grupa prawna i odpowiedź jest na odpowiednim poziomie.

    Ale zawsze jakiś głuptas musi "błysnąć" że nagle umie składać wyrazy w
    zdania (bo pojęcia o celowości pytania nie ma).

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-06-01 20:03:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 o 19:32, Trefniś pisze:
    > Oczywiście że _może_ odmówić - najwyżej będzie spał na ławce, albo w
    > samochodzie...

    A, i jeszcze precyzując brednie Trefnisia - odmowa zapłaty podatku
    skutkuje jego ściągnięciem, a nie odmową noclegu.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-06-01 20:16:27
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2015 o 20:03 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A, i jeszcze precyzując brednie Trefnisia - odmowa zapłaty podatku
    > skutkuje jego ściągnięciem, a nie odmową noclegu.

    Liwiusz mści się za "Nie jest prawnikiem"
    Kim jest - obaj wiemy :)
    Liwiusz jest tu szkodnikiem zwyczajnym :)

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2015-06-01 20:35:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trefniś"

> [...]

    Liwiusz mści się za "Nie jest prawnikiem"
    Kim jest - obaj wiemy :)
    Liwiusz jest tu szkodnikiem zwyczajnym :)
    ---
    Szkodnikiem to raczej nie, ale zwykłym bucem

  • 10. Data: 2015-06-02 08:26:36
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 01 Jun 2015 20:03:27 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > A, i jeszcze precyzując brednie Trefnisia - odmowa zapłaty podatku
    > skutkuje jego ściągnięciem, a nie odmową noclegu.

    Tak?

    No to teraz bądź łaskaw i udowodnij jak ten ktoś, kimkolwiek nie jest, ściągnie z
    Marka opłatę klimatyczną, jeśli on kategorycznie odmówi jej płacenia?
    Jestem bardzo ciekaw ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń