  • 1. Data: 2006-06-08 08:15:59
    Temat: Prawnik z dziedziny praw autorskich - potrzebny
    Od: q <"macho999"@\"wywal-to\"friko2.onet.pl>

    Czy ktoś może polecić dobrego prawnika z dziedziny praw autorskich?
    (Preferowane Trójmiasto)

    Moja sprawa nie jest przeznaczona dla zwyklego prawnika, szukam
    specjalisty w dziedzinie praw autorskich znającego się na ww prawie w
    odniesieniu min. do internetu.

    "Chodzi" o plagiaty ze stron www oraz o przywłaszczanie sobie zdjęć i i
    innych materiałów mojego autorstwa.

    Branża w jakiej działam jest bardzo wąska dlatego wielu ludzi kusi się
    bezczelnie na moją pracę i śmią to jeszcze negować.

    Internet jest dość specyficzną działką, gdzie trzeba nieco więcej
    wiedzieć np. jak zabezpieczyc mocne dowody.

    pozdrawiam
    qiub

  • 2. Data: 2006-06-08 10:12:14
    Od: "rrr" <r...@p...wp.pl>

    > Moja sprawa nie jest przeznaczona dla zwyklego prawnika, szukam
    > specjalisty w dziedzinie praw autorskich znającego się na ww prawie w
    > odniesieniu min. do internetu.
    Witam,
    prosze o kontkat na priv.
    prawnik (@) prawnik.net.pl