    From: q <"macho999"@\"wywal-to\"friko2.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawnik z dziedziny praw autorskich - potrzebny
    Date: Thu, 08 Jun 2006 10:15:59 +0200

    Czy ktoś może polecić dobrego prawnika z dziedziny praw autorskich?
    (Preferowane Trójmiasto)

    Moja sprawa nie jest przeznaczona dla zwyklego prawnika, szukam
    specjalisty w dziedzinie praw autorskich znającego się na ww prawie w
    odniesieniu min. do internetu.

    "Chodzi" o plagiaty ze stron www oraz o przywłaszczanie sobie zdjęć i i
    innych materiałów mojego autorstwa.

    Branża w jakiej działam jest bardzo wąska dlatego wielu ludzi kusi się
    bezczelnie na moją pracę i śmią to jeszcze negować.

    Internet jest dość specyficzną działką, gdzie trzeba nieco więcej
    wiedzieć np. jak zabezpieczyc mocne dowody.

    pozdrawiam
    qiub