  • 1. Data: 2002-09-04 21:08:20
    Temat: Prawko.... kilka pytan...
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    mozecie mi powiedziec ile sie srednio czeka na odbior prawka po zdanym
    egzaminie..... bo ja zdalem 13 sierpnia, i w wydziale komunikacji nie wiedza
    kiedy bedzie....

    A ja musze odebrac moje pierwsze autko od jego poprzedniego wlasciciela...

    Czy jest jakis przepis, ustawa, paragraf czy cos w tyms stylu zeby wydali mi
    jakies zaswiadczenie, ze mam prawko i na nie czekam, zebym mogl jechac, bez
    strachu ze mnie miski zlapia i ze bede miec problemy za prowadzenie bez
    dokumentow...

    Albo czy mozna jakos przyspieszyc wydanie tego dokumentu??

    I co sie by sie stalo (nie daj Boze) jak by mnie miski zlapaly, na
    prowadzeniu autka, w czasie gdy czekam na jego wydanie...?? Jakie sa tego
    konsekwencje???

    Z gowy bardzo dziekuje za pomoc....

    PoZdRo MiChAł
    CzArNa CoRsA ''98

  • 2. Data: 2002-09-05 05:16:27
    Temat: Re: Prawko.... kilka pytan...
    Od: "Gibson" <g...@p...wp.pl>

    Michał <s...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
    <al5slk$al6$1@news.tpi.pl>...
    > mozecie mi powiedziec ile sie srednio czeka na odbior prawka po zdanym
    > egzaminie..... bo ja zdalem 13 sierpnia, i w wydziale komunikacji nie
    wiedza
    > kiedy bedzie....
    14 dni

> [...]
    bez
    > strachu ze mnie miski zlapia i ze bede miec problemy za prowadzenie bez
    Nie ma takiej opcji

> [...]
    >
    > I co sie by sie stalo (nie daj Boze) jak by mnie miski zlapaly, na
    > prowadzeniu autka, w czasie gdy czekam na jego wydanie...?? Jakie sa tego
    Zabiorą prawko na 2 lata (nawet nie odebrane)

  • 3. Data: 2002-09-05 07:44:31
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiedy bedzie....
    >
    > A ja musze odebrac moje pierwsze autko od jego poprzedniego wlasciciela...

    Ja miałam swoje po ok. dwóch tygodniach (Wrocław). Może się umów, aby ktoś z
    prawem jazdy odebrał Twoje autko i przyprowadził Ci pod dom?

  • 4. Data: 2002-09-05 09:50:21
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>

    > Zabiorą prawko na 2 lata (nawet nie odebrane)

    Chyba sobie zartujesz? Moze podac konkretny przpis? Z tego co sie przewinelo
    w dyskusji jakis czas temu to o odebraniu prawa jazdy nie ma mowy. Moze
    dostac kare itp, ale nie odebranie prawka.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 5. Data: 2002-09-05 15:13:59
    Od: "Michał" <s...@p...onet.pl>

    chyba tak zrobie, a jesli nie to zaryzykuje... moze nie wpadne....

    :P