  • 1. Data: 2002-09-04 21:21:53
    Temat: Jak to jest, zagadka nie do rozwikłania !
    Od: "Marek Rybicki" <m...@a...pl>

    Chodzi o zaległości w stos. do operatora telefonicznego.
    Jak rozumiem jest to świadczenie okresowe, czy w związku z tym moze zadac
    ode mnie zaplaty za faktury, ktorych termin platnosci uplynal ponad 3 lata
    temu. Co mowi na ten temat KC i czy regulamin wewnetrzny operatora moze
    stanowic inaczej w sensie wydluzac ten okres? W miedzyczasie jedna z faktur
    zaplacilem w niewielkiej czesci, czy jest to zatem uznannie calosci dlugu
    czy zaleglosci w obec tej jednej faktury i czy czas przedawnienia biegnie od
    momentu zaplacenia tej faktury?

    Druga sprawa, oprocz faktur mam do zaplacenia spore odsetki, czy moge żądać
    od firmy będącej sp. z o.o. umozenia tychze odsetek, czy jest to w ich
    gestii czy taki obowiązek naklada na nich jakis przepis MF i nie sa w stanie
    odpuscic odsetek? Pozdrawiam i dziekuje za okazana pomoc.