  • 1. Data: 2002-09-04 19:50:40
    Temat: Ile urlopu po rozwiązaniu umowy o pracę
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Witam

    Jeżeli rozwiązano umowę bez wypowiedzenia w miesiącu lipcu a pracownik nie
    wykorzystał urlopu (ani jednego dnia) to czy należy mu się ekwiwalent za pół
    urlopu czy za cały ?

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2002-09-04 19:57:22
    Temat: Re: Ile urlopu po rozwiązaniu umowy o pracę
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykorzystał urlopu (ani jednego dnia) to czy należy mu się ekwiwalent za
    zależy jaki ma staż w tej pracy oraz ile w ogóle przepracował w swoim życiu
    i jaką szkołę skonczył...Jeśli podasz mi te dane, wyliczę nalezny urlop
    Pozdrawiam Monika

  • 3. Data: 2002-09-04 19:58:50
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

  • 4. Data: 2002-09-04 20:09:42
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    | zależy jaki ma staż w tej pracy oraz ile w ogóle przepracował w swoim
    życiu
    | i jaką szkołę skonczył...Jeśli podasz mi te dane, wyliczę nalezny urlop
    | Pozdrawiam Monika

    Oczywiście zapomniałem. Staż pracy 17 lat i 9 miesięcy a do tego studia

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 5. Data: 2002-09-04 20:12:20
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

    > życiu
    >
    > Oczywiście zapomniałem. Staż pracy 17 lat i 9 miesięcy a do tego studia
    >
    > Pozdrawiam
    > Ryszard

    Cześć,
    WYmiar urlopu wunosi więc 26 dni, więc ekwiwalent należy się za 16 dni.
    Serdecznie pozdrawiam
    Marek Janczur

  • 6. Data: 2002-09-04 20:31:11
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Janczur" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    et...

    | Cześć,
    | WYmiar urlopu wunosi więc 26 dni, więc ekwiwalent należy się za 16 dni.
    | Serdecznie pozdrawiam
    | Marek Janczur

    Dzięki serdeczne

    Ryszard