  • 21. Data: 2008-05-18 05:31:34
    Temat: Re: Prawa konsumenta
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał

    > Litosci - mowimy tu o obcieciu wlosow. tych samych wlosow, ktorych
    > setki gubi kazdego dnia, tych samych, ktore odrastaja. Nie widzisz
    > roznicy?

    To była dodatkowa uwaga ilustrująca fakt, że nie można szkody
    wynikłej z obcięcia tych włosów wyliczać tak samo jak korzyści
    z dobrowolnej ich sprzedaży.

    > Probuje sobie wyobrazic zawod, ktory wymaga tych 20 cm wlosow.
    > Beta testerka konskich ogonow?:)

    Henryk wspomniał o aktorce, to dobry przykład. Generalnie istnieją
    zawody w których określony wygląd ma znaczenie. Aczkolwiek w tym
    przypadku szoda ma iny charakter.

    > Kobieta wpadla w przesadyzm,

    Bardzo możliwe.

    > Po pierwsze - nie wiemy w jakim stanie byly te wlosy - gdy sie ma
    > dlugie wlosy, to one niszcza sie w sposob niekontrolowany - koncowki
    > sie strzepia, > rozdwajaja etc. Jesli odpowiednio dlugo nie chodzi
    > sie do fryzjera to dolna > czesc wlosow jest po prostu w stanie nie
    > nadajacym sie do niczego innego jak radykalnego obciecia bo jest to
    > po prostu postrzepione, nierowne siano. To mogl byc powod obciecia
    > wlosow.

    To trzeba klientce to wyjaśnić i zapytać o jej decyzję.

    > Druga sprawa - we wszystkich znanych mi gabinetach fryzjerskich
    > klientka siedzi vis a vis duzego lustra i dlatego nie moge pojac
    > jakim cudem autorce postu obcieto 20 cm bez jej zgody. Na milosc
    > boska to nie byl ulamek sekundy. Fryzjerki damskie nie operuja
    > sekatorem. podcinanie/obcinanie dlugich wlosow to zabawa na dobry
    > kwadrans.

    Jeśli włosy konczyły się na wysokości krzyża a teraz na wysokości
    łopatek, to w trakcie obcinania miejsce akcji może być dla klientki
    zupełnie niewidoczne. Zwłaszcza, że "kiedy próbowałam się rozejrzeć
    co się dzieje, byłam dyscyplinowana do trzymania głowy nieruchomo"

    > Jesli nie chciala miec podcietych wlosow to wystarczylo zrobic larum
    > gdy zobaczyla nozyczki w rece fryzjerki albo juz po pierwszym
    > obcietym pasemku.

    Po pierwszym cięciu to już jest pozamiatane.

    > Reasumujac - nie wiem jaka strata jest owe 20 cm - albo miala
    > rzeczywiscie dlugie wlosy i te 20 cm to jest problem niezauwazalny,
    > albo miala wlosy poldlugie i wlasnie jest obcieta na zapalke. W obu
    > przypadkach - bez histerii.

    To jej fryzura i twoje zdanie nic nie znaczy.

    > Domagac sie zwrotu pieniedzy za zle wykonana usluge
    > i dozywotniej znizki na inne zabiegi fryzjerskie

    Żartujesz? Miałaby jeszcze kiedykolwiek tam iść i pozwolić tej
    nieodpowiedzialnej babie robić coś przy swojch włosach?

    > PS - zeby nie bylo, ze nie wiem o czym pisze. Wlosy mam po pas. A
    > najbardziej drastyczna zmiana ich wygladu byla w 8 klasie gdy przed
    > jedna z > dyskotek z dlugosci duzo dluzszej niz "po pas" kazalam
    > sobie obciac na pol-mesko. Mina mojej mamy, gdy wrocilam do domu od
    > fryzjera - bezcenna:))

    Nie na temat. Tamta zmiana fryzury to była twoja decyzja
    i dostałaś dokładnie to czego oczekiwałaś.

  • 22. Data: 2008-05-18 13:33:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    wiadomości news:g0oevo$kq1$1@news.onet.pl...

    > Henryk wspomniał o aktorce, to dobry przykład. Generalnie istnieją
    > zawody w których określony wygląd ma znaczenie.

    Istnieja tez takie rzeczy jak peruka, treska, przedluzanie wlosow:)

    > Jeśli włosy konczyły się na wysokości krzyża a teraz na wysokości
    > łopatek, to w trakcie obcinania miejsce akcji może być dla klientki
    > zupełnie niewidoczne.

    I tu sie mylisz:) Gdy ja ide do fryzjera to do podcinania wlosow musze stac
    bo na siedząco mi tego nie sa w stanie zrobic. Jesli wiec mialaby wlosy
    porownywalne do moich to wierz mi, ze jej wspoludzial przy obcinaniu bylby
    bezwzglednie konieczny:)

    > Po pierwszym cięciu to już jest pozamiatane.

    Znowu sie mylisz - fryzjerzy nie tna nie wiadomo jakich pasemek bo jak
    pisalam to nie sekator. Poza tym takie wlosy jak moje [czyt - dlugie] tnie
    sie warstwami wiec jedno pasemko krotsze nawet o 20 cm sadze ze spokojnie by
    szlo ukryc.

    > To jej fryzura i twoje zdanie nic nie znaczy.

    Ale upublicznila swoj problem wiec jak sadze mam prawo wyrazic swoje zdanie.

    > Żartujesz? Miałaby jeszcze kiedykolwiek tam iść i pozwolić tej
    > nieodpowiedzialnej babie robić coś przy swojch włosach?

    No to niech nie idzie. Jej sprawa.

    HaNkA

  • 23. Data: 2008-05-18 13:46:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 15 May 2008 19:48:18 -0700 (PDT), c...@g...com
    napisał(a):

    > trudno myśleć logicznie). Kiedy zobaczyłam się w lusterku dostałam
    > jakiegoś rozstroju nerwowego, za każdym razem kiedy widzę swoje
    > odbicie np. w lustrze, albo ktoś powie, że "obcięłam" włosy - zaczynam
    > histeryzować na tym punkcie, jestem zrozpaczona i dosłownie wściekła,
    > nie mam ochoty nikomu pokazywać się na oczy i czuję się tragicznie. :
    > (((
    >
    > Co teraz? (...)

    Teraz udaj się do poradni zdrowia psychicznego i opowiedz im o swoim
    problemie j/w.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl