  • 1. Data: 2008-05-16 08:21:11
    Temat: Podatek za wynajem
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Chciałem się Was zapytać jak załatwić pomyłkową sytuację.

    Dostałem kasę na konto za wynajem, ale nie wiedziałem, że to za wynajem,
    wynajmujący napisał mi majla, że na razie nic nie wpłacił.

    Więc napisałem info do skarbówy, że rozliczę się ryczałtem.

    Potem jak się okazało, że kasa jest na koncie to powinienem się rozliczyć
    nie ryczautem 8,5% tylko na zasadach ogólnych 19%.

    Mogę im wpłacić 8,5 a w razie kontroli pokazać majla, że przez pomyłkę tak
    wyszło, czy może jakoś inaczej to załatwić?

    Co radzicie?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2008-05-16 19:13:14
    Temat: Re: Podatek za wynajem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 May 2008, Agent 0700 wrote:

    > Potem jak się okazało, że kasa jest na koncie to powinienem się rozliczyć
    > nie ryczautem 8,5% tylko na zasadach ogólnych 19%.

    EnTeGie ;)
    (.prawo.podatki, jest specgrupa)

    > Co radzicie?

    Pięć razy się zastanowić, czy pytać o radę. A potem jeszcze dwa razy,
    łącznie siedem.
    Powód: porady może udzielić wyłącznie licencjonowany doradca, adresy
    znajdziesz na liście doradców, pewnie z chęcią Cię przywitają :)

    pzdr, Gotfryd