  • 11. Data: 2007-01-29 08:06:34
    Temat: Re: Prawa klienta
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Dzikuję za radu Panowie.
    Na szczęście wymienili mi tą karte :)
    Czyli na przyszłość przed reklamacją poczytać "Ustawę o szczególnych
    warunkach sprzedaży".
    A jak znaleźć aktualną wersję wraz z wszystkimi poprawkami - powinno to być
    na jakiś ministerialnych stronach chyba?

    Maciek

  • 12. Data: 2007-01-29 08:20:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.01.2007 Maciek <i...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > A jak znaleźć aktualną wersję wraz z wszystkimi poprawkami - powinno to być
    > na jakiś ministerialnych stronach chyba?

    www.federacja-konsumentow.org.pl to lepsze miejsce na podszlifowanie
    wiedzy konsumenckiej :) Akty prawne też tam znajdziesz.

    --
    Marcin